جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 87112
منبع : خبرگزاری تسنیم

تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های قم در روز طبیعت / همه خدمات بوستان‌ها تعطیل می‌شود

قم نيوز : معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: شرایط تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌ها تصمیم ملی و استانی برای جلوگیری از تجمعات است و ما طبق دستورالعمل موظف به جلوگیری از ورود مردم به این اماکن هستیم.
تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های قم در روز طبیعت / همه خدمات بوستان‌ها تعطیل می‌شود
تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های قم در روز طبیعت / همه خدمات بوستان‌ها تعطیل می‌شود
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: این آیین سنتی روز طبیعت امسال با توجه به شیوع این بیماری با سال‌های گذشته متفاوت است و تصمیمات مبنی بر جلوگیری از هرگونه تجمع در این روز است.

وی با درخواست از مردم برای پایبندی به در خانه ماندن برای مصون ماندن از این بیماری تصریح کرد: اینکه بسیاری از مردم در ایام شیوع این بیماری با رعایت نکات بهداشتی در خانه مانده‌اند و شاید نیاز به تفریحی داشته باشند قابل‌درک است ولی این تصمیمات فقط به‌منظور حفظ سلامتی خود مردم است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: برای جلوگیری از عدم حضور مردم در بوستان‌ها و پارک‌ها در روزهای 12 الی 15 فروردین باید اطلاع‌رسانی وسیعی توسط صداوسیما و رسانه صورت گیرد تا شاهد حضور مردم در این اماکن و حاشیه معابر نباشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 300 بنر اطلاع‌رسانی به‌منظور جلوگیری از تجمع مردم نصب‌شده است، افزود: کارهایی که هر سال در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در روز طبیعت معطوف بوده امسال برای اطلاع‌رسانی و جلوگیری از حضور مردم در بوستان‌های بزرگ، پارک‌ها و حاشیه مسیر رودخانه به کار گرفته خواهد شد.

سامع با اشاره به فعال‌سازی سیستم‌های صوتی بوستان‌ها به‌منظور اطلاع‌رسانی یادآور شد: شرایط تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌ها تصمیم ملی و استانی برای جلوگیری از تجمعات است و ما طبق دستورالعمل موظف به جلوگیری از ورود مردم به این اماکن هستیم.

وی اضافه کرد: خدمات در بوستان‌ها شامل محیط‌های بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و غرفه‌ها در شهربازی‌ها و پارک‌ها محدود می‌شوند، همچنین با نصب نوارهایی و با مشارکت نیروهای تخلفات شهری و نیروی انتظامی از ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌ها جلوگیری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: بوستان‌های حاشیه‌ای و بزرگ در اولویت تعطیلی قرار دارند و به غیر بوستان‌های محلی مابقی پارک‌ها، بوستان‌ها تعطیل خواهند شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirzav.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما