شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب : 87115
منبع : خبرگزاری فارس

افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی قم به 9 فروشگاه

قم نيوز : فرماندار قم گفت: تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در شهر قم به 9 فروشگاه افزایش یافته است و فروشگاه‌های دیگری برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کردند.
افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی قم به 9 فروشگاه
افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی قم به 9 فروشگاه
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری پنجشنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت اصناف قم اظهار کرد: حدود 80 درصد  از اصناف و مراکز تجاری استان دستور تعطیلی را رعایت کردند، اما هنوز 20 درصد اصناف در این زمینه همکاری نمی‌کنند و اقدامات برای اجرای این دستور، ادامه دارد.

وی ادامه داد: تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در شهر قم به 9 فروشگاه افزایش یافته است و فروشگاه‌های دیگری برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کردند، به دنبال تبلیغ فروشگاه‌های اینترنتی در شهر قم هستیم و در موقعیت کنونی بر خرید به شیوه غیرحضوری تاکید داریم.

فرماندار قم افزود: باید ورودی‌های شهر قم به بخش‌های این شهر بسته شود تا جلوی سفر افراد به مناطق گردشگری شهر قم در روز 13 فروردین گرفته شود.

حیدری با اشاره به آمار ورود خودروها به استان قم اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهر قم در شاهراه ارتباطی کشور تمام خودروهای ورودی به استان وارد شهر قم نمی‌شوند و باید تفکیک بین آمار ورودی‌ها به استان و آمار ورودی‌ها به شهر قم صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs8bw.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما