شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 87122
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

بازدید استاندار قم‌ از نقاهتگاه مستقر در مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود (عج)

قم نيوز : سرمست از آمادگی نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی (عج) جهت قرنطینه موارد مشکوک در ورودی‌های استان خبر داد.
بازدید استاندار قم‌ از نقاهتگاه مستقر در مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود (عج)
بازدید استاندار قم‌ از نقاهتگاه مستقر در مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود (عج)
به گزارش قم نیوز سرمست استاندار قم در بازدید از نقاهتگاه بیماران ترخیصی از بیمارستان‌ها در مجمتع یاوران مهدی (عج) با تاکید بر اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: با کنترل ورودی و خروجی‌های استان و ارجاع موارد مشکوک به مراکز قرنطینه مراکزی، چون نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی (ع) می‌تواند نقش بسزایی در اجرایی این طرح ایفا کند.

استاندار قم به حضور کادر درمانی مجرب از دانشگاه علوم پزشکی و نیرو‌های داوطلب در این نقاهتگاه افزود: همکاری نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی و سپاه پاسداران در این مسیر نقشی بسزا داشته است و مجموعه فعلی آمادگی لازم برای ارائه خدمات درمانی و نگهداری بیماران را دارد و امیدواریم طی روز‌های آینده نیز شرایط کنترل شیوع بیماری کرونا در قم حفظ شود.

سرمست با اشاره به نقش بسزای فعالیت‌های جهادی نیرو‌های مسلح در کنترل و درمان بیماری کرونا از اقدامات و فعالیت‌های جهادی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قدر دانی کرد.

استاندار قم سطح مناسب خدمات و تجهیزات موجود در این نقاهتگاه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تمهیدات اندیشیده شده برای پذیرش بیماران مدجوی بهزیستی در این محل قابل تقدیر است و باید از ظرفیت ایجاد شده به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcj8veo.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما