شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 87132
منبع : خبرگزاری فارس

انقلاب برترین باشگاه لیگ کاراته‌وان ایران

قم نيوز : باشگاه انقلاب عنوان برترین باشگاه‌ قمی شرکت کننده در مسابقات سال 1398 لیگ کاراته‌وان باشگاه‌های ایران را به خود اختصاص داد.
انقلاب برترین باشگاه لیگ کاراته‌وان ایران
انقلاب برترین باشگاه لیگ کاراته‌وان ایران
به گزارش قم نیوز سال گذشته برای دومین دوره مسابقات لیگ کاراته‌وان مردان و زنان ایران توسط فدراسیون کاراته برنامه‌ریزی و برگزار شد، رقابت‌هایی که برگزاری آن با الگوبرداری از رقابت‌های این لیگ توسط فدراسیون جهانی انجام پذیرفت و مورد استقبال تیم‌ها و باشگاه‌های این رشته در سراسر کشور قرار گرفت.

درخشش کاراته‌ قم در 4 دهه رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی

قم نیز که از دیرباز یکی از استان‌های همیشه فعال و موفق در کاراته کشور بوده و در در چهار دهه سپری شده از پیروزی انقلاب ملی‌پوشان زیادی را در رده‌های سنی مختلف به تیم‌های ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی، جهانی، بازی‌های آسیایی و جام جهانی این رشته معرفی کرده، در لیگ کاراته‌وان حضوری موفق داشت.

ابقای رئیس هیات کاراته تا سال 1402

هیأت کاراته که در سال 1398 به دنبال پایان دوره چهار ساله ریاست علیرضا برخوردار مدتی به شکل سرپرستی اداره شد تا اینکه برخوردار با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات این هیأت ورزشی تا سال 1402 به مسوولیت خود بازگشت، در لیگ کاراته‌وان مدال‌ها و رتبه‌های متعددی کسب کرد.

28 مدال کاراته‌کاهای قم در 3 مرحله لیگ کاراته‌وان

کاراته‌کاهای استان قم در سه مرحله مسابقات سال 1398 لیگ کاراته‌وان ایران که به میزبانی هیات‌های تهران، مازندران و فارس برگزار شد، در رده‌های سنی مختلف بار دیگر درخشیده و مجموعا تعداد ۲۸ مدال شامل 11 نشان طلا، هفت نقره و ۱۰ برنز این دوره را به نام خود ثبت کردند.

انقلاب برترین باشگاه قمی در لیگ کاراته‌وان 98

در رده‌بندی اعلام شده از سوی هیأت کاراته استان قم به عنوان برترین‌ باشگاه‌های این رشته در لیگ کاراته‌وان سال 98، باشگاه انقلاب با هدایت غلامرضا دباغیان سرمربی اسبق و مدیر فنی سابق تیم‌های ملی با کسب پنج نشان طلا، یک نقره و چهار برنز صدرنشین باشگاه‌های قمی حاضر در این لیگ محسوب می‌شود.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال با هدایت استاد خلیلی دیگر مربی با تجربه و کاردان کاراته قم با دو نشان طلا و چهار نقره رده دوم را در اختیار دارد، باشگاه علوم پزشکی با هدایت استاد برخوردار و یک طلا، یک نقره و دو برنز به همراه باشگاه شهید زین‌الدین با مربیگری برادران سلطانی و یک نشان طلا، یک نقره و دو برنز رتبه سوم مشترک را به دست آوردند.

همچنین باشگاه کارن با مربیگری استاد محمد سلطانی و یک طلا و برنز در رده چهارم ایستاده، باشگاه پولاد با مربیگری برادران ابوالقاسم و محمود پایدار و یک نشان طلا پنجم است و باشگاه کاراته تخت جمشید با هدایت استاد محمد نجفی و کسب یک نشان برنز رده ششم برترین باشگاه‌های کاراته قم در لیگ کاراته‌وان سال 98 کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcau6na.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما