کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام تبريك استاندار قم به مناسبت اعیاد شعبانیه

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 10 فروردين 1399 ساعت 12:50

سرمست در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

«بسم الله الرحمن الرحيم»
روز پاسدار و جانباز، یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی‌های غیور مردان سپاه و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است.

جاهدان و ایثارگرانی که غیرت، مردانگی و شجاعت و آزادگی را از مکتب و اندیشه حسینی آموخته اند و مدال پرافتخار و زرین پاسداری و جانبازی در راه دین و قرآن، همواره بر سینه‌های مالامال از عشق به اسلام و انقلاب آن‌ها می‌درخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبان المعظم، فرارسیدن میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس (ع) و «روز جانباز» را به همه پاسداران و جانبازان فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان غیور و سرافراز استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و با آرزوی عافیت و بهرورزی برای همگی این عزیزان، عزت واقتدار روز افزون نظام مقدس اسلامی را در پرتو آرمان‌های بلند امام راحل و فرامین فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87146

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87146/پيام-تبريك-استاندار-قم-مناسبت-اعیاد-شعبانیه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir