کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طومار اینترنتی اعتراض به تحریم‌های ظالمانه آمریکا را امضا کنید

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 11 فروردين 1399 ساعت 0:35

در حالی که همه کشورهای جهان درگیر بحران ویروس کرونا هستند،‌ آمریکا با ادامه و وضع تحریم‌های ظالمانه، جان مردم ایران را هدف گرفته است.


به گزارش قم نیوز جهان درگیر بحران همه‌گیری کرونا است و آمار مبتلایان به این بیماری ساعت به ساعت افزایش می‌یابد. ایران نیز مانند بقیه کشورها به دنبال حفظ جان شهروندان خود است و علاوه بر دولت، مردم نیز برای مقابله با این بیماری خطرناک، بسیج شده‌اند.

در این میان ایالات متحده آمریکا همچنان به دشمنی خود با ایران ادامه می‌دهد و علاوه بر پافشاری بر سیاست فشار حداکثری، در بحبوحه این بحران، تحریم‌های جدیدی را هر چند روز یک بار علیه ایران اعلام می‌کند.

این تحریم‌ها مردم ایران و سلامتی بیماران را مستقیماً هدف گرفته‌اند و از این رو اعتراض همه جانبه به آن ضرورت فزاینده‌ای پیدا کرده است.

جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در اعتراض به این تحریم‌ها و تشدید آن‌ها از مردم خواسته‌اند تا با امضای یک طومار چند زبانه، اعتراض خود به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا را که جنایت علیه بشریت نیز هست، اعلام کنند.

این طومار در نشانی اینترنتی  http://www.corona2plus.com/  قابل دسترس است و افراد می‌توانند با وارد کردن نام و ایمیل خود، آن را امضا کنند.

علاوه بر پوسترهایی نیز برای نشر در شبکه‌های اجتماعی درنشانی http://www.corona2plus.com/Corona2/En/Content/9/0 قرار دارد تا به صورت تصویری نیز مخالفت مردم با تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشان داده شود.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 87163

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87163/طومار-اینترنتی-اعتراض-تحریم-های-ظالمانه-آمریکا-امضا-کنید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir