کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم؛

دو سیاست مهم دولت فاصله گذاری اجتماعی و بسیج ملی در مقابله با کرونا است

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 11 فروردين 1399 ساعت 20:30

سرمست گفت:در راستای سیاست فاصله گذاری اجتماعی بخش نامه‌های ستاد ملی کرونا در دستور کار مدیران استانی است.


به گزارش قم نیوز سرمست استاندار قم در بیست و نهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم طی سخنانی با بیان اینکه اکثریت شهروندان مباحث بهداشتی را رعایت می‌کنند گفت: قوانین سخت گیرانه دولت در راستای رعایت همگانی و کاهش انتقال این بیماری است.

استاندار قم با تاکید بر آینده نگری مسئولان در راستای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: استان قم تا امروز عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته است؛ ولی با این وجود بایستی برای احتمال افزایش ابتلا آمادگی کامل داشته باشیم.

سرمست با اشاره به هم افزایی بخش‌های مردمی و دولتی در مسیر مدیریت مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: بسیج همه‌ی ظرفیت‌ها در دستور کار مدیریت استان قم بوده است.

استاندار قم فاصله گذاری اجتماعی و بسیج ملی را دو سیاست مهم دولت در بحث مدیریت کرونا دانست و تصریح کرد: در راستای سیاست فاصله گذاری اجتماعی بخش نامه‌های ستاد ملی کرونا در دستور کار مدیران استانی است.

او همچنین با بیان اینکه اعضای ستاد بحران استان فعالیت هایشان شبانه روزی است و تعطیلی ندارند یادآورشد: هیچ گونه کم کاری در ایام تعطیل از مدیران دولتی پذیرفته نیست.

سرمست کنترل حداکثری ورودی‌های استان قم را در دستور کار پلیس دانست و تصریح کرد: اعمال قانون بایستی همراه با اقتدار قانی و توام با انعطاف باشد.

اوممنوعیت حضور مردم در پارک‌ها و معابر در روز طبیعت را نیز مورد توجه قرار داد و با اشاره به ضرورت نقش آفرینی صدا و سیما در این زمینه، گفت: دستگاه‌های متولی بایستی از تجمع افراد در محل‌های ممنوعه جلوگیری کنند.

استاندار قم نحوه کنترل و ورود به بخش‌ها را در دستور کار کمیته امنیتی وانتظامی استان و فرمانداری قم دانست و افزود: تدابیر مدیران باید درراستای جلوگیری از ورود مسافرین به بخش ها، و مطابق با مصوبات ابلاغی باشد.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87180

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87180/دو-سیاست-مهم-دولت-فاصله-گذاری-اجتماعی-بسیج-ملی-مقابله-کرونا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir