دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 87182
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس کمیته نظارت و بازرسی طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا؛

۷۲۰ هزار دستکش یک‌بارمصرف بین نیازمندان توزیع خواهد شد

قم نيوز : عبداللهی گفت: ۷۲۰ هزار دستکش یک‌بارمصرف به هلال‌احمر قم تحویل داده‌شده که در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
۷۲۰ هزار دستکش یک‌بارمصرف بین نیازمندان توزیع خواهد شد
۷۲۰ هزار دستکش یک‌بارمصرف بین نیازمندان توزیع خواهد شد
به گزارش قم نیوز ذبیح‌الله عبداللهی رئیس کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا در جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه در سالن جلسات فرمانداری، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت وگفت: سهمیه استان قم ۴۷۴ هزار ماسک سه لایه و ۱۲۱ هزار و ۲۰۰ ماسک N۹۵ بود که تاکنون ۵۵ هزار ماسک N۹۵ و ۱۹۲ هزار ماسک سه لایه از استان تهران به استان قم آمده است.

رئیس کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا در استان قم با اشاره به نحوه توزیع ماسک‌های تولیدی داخل استان و ماسک‌های اهدایی عنوان کرد: مقرر شد اقلامی که اهدایی هستند در میان اقشار محروم توزیع شوند، همچنین ماسک‌هایی که در داخل استان تولید می‌شدند به دلیل اخذ بها بودن در میان دستگاه‌هایی که می‌توانند بهای آن را پرداخت کنند توزیع کردیم.

عبداللهی یادآورشد: محموله ارسالی از تهران، به دلیل اهدایی بودن در میان اقشار آسیب‌پذیر و محروم، اتحادیه کارگران ساختمانی، کمیته امداد، بهزیستی و یگان‌های امدادی، نظامی و انتظامی توزیع شد.

معاون فرماندار قم بیان کرد: همچنین درمجموع از میان ۱۹۲ هزار ماسک سه لایه حدود ۶۰ هزار ماسک به‌عنوان پشتیبان برای دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده شد.

او ادامه داد: در روز دهم فروردین نیز ۵ گشت و ۹۸ بازرسی صورت گرفت که تعداد واحد‌های متخلف ۴ مورد و تعداد واحد بدون تخلف ۹۴ مورد بودند، یک مورد نیز پرونده متشکله بوده است.

عبداللهی در ادامه با اشاره به ۶۰۰ بازدید صورت گرفته از سوی صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات حکومتی عنوان کرد: طی این بازدید‌ها تذکرات داده شده بیشمار بوده و ۸۱ مورد اخطار و ۳۰ مورد نیز پلمب داشتیم.

رئیس کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا در استان قم در پایان گفت: ۷۲۰ هزار دستکش یک‌بارمصرف به هلال‌احمر قم تحویل داده‌شده که در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcf0ydc.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما