کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله وحید: همه رأس ساعت ۱۱ شب نیمه‌ شعبان، دعای فرج را بخوانند

خبرگزاری ايرنا , 12 فروردين 1399 ساعت 15:20

آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید با توصیه ای معنوی به مردم برای رفع کرونا گفت: توصیه می‌شود همه رأس ساعت یازده شب نیمه‌ی شعبان، دعای ” الهی عظم البلاء…” را بخوانند.


به گزارش قم نیوز در این توصیه معنوی آمده است: ابواب رحمت خداوند متعال، در شب نیمه‌ی شعبان بر روی بندگان باز است. امیدواریم با توسّل به حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رحمت واسعه‌ی پروردگار، شامل حالمان شده و این بلا رفع گردد.

این مرجع تقلید در ادامه توصیه خود تاکید کرده است: از آن‌جا که دعای دسته جمعی، مورد تاکید و مقرون به استجابت است، توصیه می‌شود ان‌شاءالله همگان در منازل و در جمع خانوده، رأس ساعت یازده شب نیمه‌ی شعبان، دعای ” الهی عظم البلاء…” را خوانده و بعد از آن یک سوره‌ی حمد، هدیه به حضرت نرجس خاتون(س) ، مادر گرامی حضرت صاحب الزمان(ع)، نمایند.

آیت الله حسین وحیدخراسانی پیش از این برای کمک به کادر درمانی قم، بیش از یک هزار ماسک N۹۵ و همچنین ۲۰۰ دست لباس سرهمی ویژه بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا کرد.

دعای فرج یا دعای «عظم البلاء»، دعایی است برای ظهور حضرت حجت بن الحسن(ع)، که براساس منابع شیعه توسط آن حضرت به فردی اسیر در بغداد تعلیم داده شده‌ که قرائت این دعا موجب آزادی آن فرد شده است.

توصیه به رعایت موارد بهداشتی مورد تاکید مسئولان سلامت کشور و همچنین توسل به معنویات در رفع بلای ویروس کرونا مورد تاکید مراجع تقلید بوده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه یازدهم فرودین ماه جاری، ۴۱۴۹۵ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳۹۱۱ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87194

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87194/آیت-الله-وحید-همه-رأس-ساعت-۱۱-شب-نیمه-شعبان-دعای-فرج-بخوانند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir