سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 87199
منبع : خبرگزاری ايرنا
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

نگران شیوع کرونا در ۱۳ فروردین هستیم

قم نيوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز در مانی استان پذیرش شده اند گفت: نگران افزایش شیوع کرونا به دلیل رعایت نشدن قرنطینه خانگی در روز طبیعت هستیم.
نگران شیوع کرونا در ۱۳ فروردین هستیم
نگران شیوع کرونا در ۱۳ فروردین هستیم
 به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر روز سه‌شنبه در گفت و گو با تاکید بر لزوم توجه مردم به توصیه های پزشکی و قرنطینه خانگی افزود: مهمترین دغدغه ما افزایش پیک مراجعات مردمی بعد از سیزدهم فروردین ماه است و از این رو از مردم می خواهیم در منازل مانده و بیرون نروند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در این استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دوازدهم فروردین ماه، ۱۰۳ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

قدیر افزود: ۳۷ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، ادامه داد: در شبانه روز گذشته ، ۳۵ نفر از بیماران بستری در بخش ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۲۰ بیمار بدحال در مراکز درمانی قم وجود دارند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوازدهم فروردین ماه ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdnf0j.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما