کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از خدمات قرارگاه کریمه اهل بیت(س)

خبرگزاری فارس , 12 فروردين 1399 ساعت 19:01

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم در نامه ای ضمن تقدیر از تلاش‌‌های صورت گرفته در قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س)، نکاتی را در خصوص فعالیت این قرارگاه و ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز در نامه آیت الله حسینی بوشهری خطاب به دکتر علیرضا زاکانی دبیر قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت و منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی آمده است: در این شرایط حساس کشور که نه تنها کشورما بلکه سراسر جهان درگیر یک ویروس منحوس شده است وظیفه همگان تلاش و مجاهدت و حرکتی جهادی است که خوشبختانه در استان این حرکت به صورت تحسین بر انگیزی در حال جریان است ایجاد و تاسیس چنین قرارگاهی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که افراد و نهادهایی همدل با انگیزه بالای دینی و انسانی در کنار هم قرار بگیرند و به کمک مسؤولان استان و بخصوص کادر پزشکی بشتابند و نسبت به مسائل و مشکلات پیش امده برنامه ریزی و تدبیر نمایند

در ادامه این نامه آمده است:  اینجانب ضمن تقدیر و تشکر ازدست اندرکاران این قرارگاه لازم میدانم چند نکته را متذکر شوم:

1-همگان بدانیم موفقیت ما درسایه اخلاص وتوجه به ذات لایزال الهی باشد وبا توسل به اهل‌بیت و دعا و نیایش می‌توانیم این مسؤولیت خطیر را به فرجام نیک برسانیم.

2-سعی کنیم از وحدت رویه وهم افزایی استفاده کنیم.

3-مسؤولان محترم استان شما را به عنوان بازوان پرتوان خود بدانند و موانع پیش روی شمارا برطرف نمایند.

4-خیرین و نیکوکاران که همواره در این گونه امور پیش قدمند به کمک شما بشتابند و در این عمل صالح شرکت نمایند.

5-نیروهای جهادی که همیشه در قضایای مختلف در صحنه حضور دارند حضور جهادی خود را همچنان حفظ کنند و در پذیرش مسؤولیت از هم سبقت بگیرند.

در پایان مراتب ارادت خودرا ابراز داشته و امیدوارم هرچه زودتر این بلیه ازمردم ایران و سراسر جهان با عنایت الهی برطرف شود.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87201

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87201/تقدیر-آیت-الله-حسینی-بوشهری-خدمات-قرارگاه-کریمه-اهل-بیت-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir