چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 87215
منبع : خبرگزاری فارس

کاهش 80 درصدی ورود خودروها به قم/ از ورود 10 هزار خودرو جلوگیری شد

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: امسال و در روز 9 فروردین 40 هزار خودرو وارد استان شدند، در حالی که این رقم در روز مشابه سال گذشته 193 هزار خودرو بود که 80 درصد کاهش ورود خودرو را در این روز شاهد بودیم.
کاهش 80 درصدی ورود خودروها به قم/ از ورود 10 هزار خودرو جلوگیری شد
کاهش 80 درصدی ورود خودروها به قم/ از ورود 10 هزار خودرو جلوگیری شد
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان ‌پور با اشاره به موضوع سرگردانی زائران هندی در قم اظهار کرد: پس از شیوع کرونا به دلیل لغو پروازها، هزار و 138 زائر هندی در قم سرگردان شدند که 852 زائر طی پنج مرحله به هند بازگرانده شدند و 336 زائر دیگر در دو مرکز در قرنطینه هستند تا به کشورشان برگردند.

وی ادامه داد: زائران هندی پیش از شیوع کرونا به قم سفر کرده بودند و لغو ناگهانی پروازها موجب تاخیر در بازگشت این زائران به کشورشان بودند، استاندار قم جلساتی را با سفرای برخی از کشورها برای حل چنین مشکلاتی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم افزود: این استان در شاهراه ارتباطی 17 استان است و تمام مسافران استان‌های غربی و جنوبی از قم هم عبور می‌کنند، در روز 9 فروردین 40 هزار خودرو وارد استان شد، در حالی که این رقم در روز مشابه سال گذشته 193 هزار خودرو بود که 80 درصد کاهش ورود خودرو را در این روز شاهد بودیم.

سلیمان ‌پور با اشاره به خودروهای ورودی به استان قم اظهار کرد: در روز 10 فروردین 37 هزار خودرو وارد استان شد، در حالی که این رقم در روز مشابه سال گذشته 163 هزار خودرو  بود و 79 درصد کاهش در ورود خودروها به استان قم در این روز نسبت به سال گذشته رخ داد.

وی ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در هشت محور اصلی و 20 محور فرعی در استان قم اجرا و از ورود 10 هزار و 418 خودروی غیربومی به قم جلوگیری شده است، از زمان اجرای این طرح 71 خودروی غیربومی از داخل قم به خارج از استان هدایت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اجازه ورود به هفت هزار و 916 خودروی بومی به شهر قم داده شده است، در این مدت به دلیل عدم رعایت قانون، 19 خودرو جریمه و 12 خودرو توقیف شدند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccpiq4.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما