> بانوان جهادگر همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند | قم نیوز
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 87225
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مسئول کمیته بانوان قرارگاه کریمه (س):

بانوان جهادگر همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند

قم نيوز : ابرهیم آبادی گفت:در این روزهای سخت کرونایی به کمک بانوان جهادگر اجاره بهای چند خانواده بی بضاعت پرداخت شد.
بانوان جهادگر همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند
بانوان جهادگر همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند
به گزارش قم نیوز خانم ابراهیم آبادی مسئول کمیته فرهنگی بانوان قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا کریمه اهل بیت (س) گفت: در این روز‌های سخت کرونایی، گروه‌های جهادی خواهران همچون برادران در صحنه بوده اند و اقدامات مهمی در این مدت شکل گرفته است.

این فعال اجتماعی قم با بیان این که گروه‌های جهادی بانوان همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند، افزود:در محلات و مساجد در جهت خدمت به مردم در مقابله با کرونا شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی بانوان بوده ایم.

ابراهیم آبادی عنوان کرد: به همت  تعدادی از خواهران گروه‌های جهادی، مدیران محلی شکل گرفت و مشکلات مردم از این طریق به قرارگاه مردمی منتقل می‌شود.

او گفت: به غیر از ضدعفونی معابر، دیگر فعالیت‌ها  نیز به همت جهادی خواهران در جهت مقابله با کرونا انجام می‌شود و بسیاری از این اقدامات با محوریت خانواده در حال انجام است.

مسئول کمیته فرهنگی بانوان قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا کریمه اهل بیت (س) افزود: افرادی که عضوی از خانواده آن‌ها در بیمارستان بستری هستند مورد پشتیبانی قرار داده ایم و طبخ غذا و همدلی با افراد آن خانواده از جمله این برنامه هاست.

این فعال اجتماعی بیان کرد: جمع آوری نذورات و گوشت نذری و تامین نیاز اقشار ضعیف از جمله دیگر اقدامات است، همچنین از جمله فعالیت‌ها تولید ماسک و لباس در قالب کارگاه‌های کوچک و حتی در منازل است و بانوان مشارکت زیادی در این بخش دارند.

ابراهیم آبادی گفت: از طریق کمک خواهران در همین گروه‌های جهادی، اجاره بهای چند خانواده که توان مالی کافی را نداشتند، پرداخت کرده ایم.

او ادامه داد: بسیاری از این اقدامات و فعالیت‌ها تحت عنوان زنان مسلمان ایران، در شبکه‌های خبری اطلاع رسانی می‌شود و ما امیدواریم بتوانیم گامی کوچک در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات و آسیب‌ها در این ایام باشیم.


انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdkx0j.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما