چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 87226
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو‌ خبرگان رهبری: توسل به اهل بیت(ع) نقش مهمی در رفع بلا از جامعه دارد

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دعا نقش بسیار مهم و کاربردی در زندگی انسان دارد، گفت: در کنار رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا نباید از دعا و توسل غافل شویم و با ادعیه وتوسل به اهل بیت(ع) می‌توان این مشکل را رفع کرد.
عضو‌ خبرگان رهبری: توسل به اهل بیت(ع) نقش مهمی در رفع بلا از جامعه دارد
عضو‌ خبرگان رهبری: توسل به اهل بیت(ع) نقش مهمی در رفع بلا از جامعه دارد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد مجتهد شبستری با اشاره به نقش و جایگاه ادعیه در رفع بلااظهار داشت:بزرگان و علمای دین تاکید کردند دعا در این زمینه قابل توصیه و سفارش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در کنار جدی گرفتن توصیه های فردی و اجتماعی که سفارش شده چون اعتقاد به خدا و معصومین(ع)  داریم، از توسل به اهل بیت(ع) غافل نشویم، با رعایت توصیه های درمانی و بهداشتی و همچنین توسل به ائمه (ع) می توانیم همانند همه مشکلات بر ویروس کرونا فائق شویم.

وی عنوان کرد: بیماری کرونا مشکلی گذرا است و به لطف الهی از جامعه برطرف می شود، همه مردم باید ضمن رعایت توصیه های پزشکی و توسل به خدا و اولیای الهی نگرانی و ترسی نداشته باشند.

دعا در هر زمینه‌ای مطلوب و گره گشا است
مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه دعا در هر زمینه‌ای مطلوب و گره گشا است، گفت: دعا مغز عبادت است، واقعیت و حقیقت دعا ارتباط انسان با پروردگار است که موضوع بسیار مهمی است و در فرصت کوتاه نمی توان نسبت به واقعیت و ارزش آن سخن گفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: موضوعی که مسلم است تاثیر دعا در روایات الهی است، دعا انسان را در برابر خطرات محافظت می کند و بلاها را برطرف می کند.

وی با تاکید بر اینکه دعا نقش بسیار مهم و کاربردی در زندگی انسان دارد، خاطرنشان کرد: در کنار رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا نباید از دعا و توسل غافل شویم و با ادعیه وتوسل به اهل بیت(ع) می توان این مشکل را رفع کرد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcepw8v.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما