پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 87228
منبع : خبرگزاری ايرنا
معاون استاندار قم:

کرونا در قم؛ بخشنامه دورکاری کارکنان دولت تمدید شد

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: دوسوم کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی قم تا بیستم فروردین‌ماه به‌صورت دورکاری خدمت‌رسانی خواهند کرد.
کرونا در قم؛ بخشنامه دورکاری کارکنان دولت تمدید شد
کرونا در قم؛ بخشنامه دورکاری کارکنان دولت تمدید شد
به گزارش قم نیوز معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: دوسوم کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی قم تا بیستم فروردین‌ماه به‌صورت دورکاری خدمت‌رسانی خواهند کرد.

محمدرضا گروسی بیان کرد: طبق دستورالعمل جدید سازمان اداری استخدامی کشور، دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا بیستم فروردین‌ماه تمدیدشده است.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید در این مدت ضوابط و شرایط دورکاری و شیفت بندی کارمندان را تدوین و اجرا کنند.

گروسی افزود: شیفت بندی و دورکاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی در حکم مرخصی استحقاقی لحاظ نمی‌شود و دستگاه‌ها می‌توانند فقط از ظرفیت یک‌سوم نیروهای خود در این مدت استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی استان بایستی در تمام این  مدت  و روزهای تعطیل در حالت آماده‌باش کامل  قرارگرفته و در محل خدمت حاضر باشند.

وی عنوان کرد: بازرسان نهادهای نظارتی استان در این مدت به‌صورت سرزده از ادارات استان بازرسی خواهند کرد و عملکرد مدیران بررسی می‌شود.

گروسی تصریح کرد: همچنین بانک‌های استان نیز می‌توانند طبق همین دستورالعمل فعالیت‌های خود را انجام داده و فقط از یک‌سوم کارمندان خود در محل بانک‌ها استفاده نمایند.

گفتنی است پیش‌ازاین و طبق دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ششم فروردین‌ماه، دستگاه‌های اجرایی استان قم مجاز به استفاده از یک‌سوم نیروهای خود در محل ادارات و دورکاری دوم سوم دیگر شده بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در گفت‌وگویی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز سیزدهم فروردین‌ماه، ۱۴۰ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

محمدرضا قدیر ادامه داد: ۵۷ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورهای دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.در شبانه‌روز گذشته ، ۲۲ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین تاکید کرد: ۷۰ درصد مردم قم غربالگری شده‌اند و حدود ۴۷۰ هزار نفر نیز تاکنون در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز سیزدهم فروردین‌ماه ۴۷ هزار و ۵۹۷ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبودیافته‌اند.
شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcg7x97.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما