پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 87231
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

دعوت تولیت حرم ‌حضرت‌ معصومه(س) به پویش "در خانه با قرآن بمانیم"

قم نيوز : آیت الله سعیدی گفت:در این ایام که مردم مجبور به خانه نشینی هستند فرصت خوبی است تا انس بیشتری با کلام خدا بگیریم.
دعوت تولیت حرم ‌حضرت‌ معصومه(س) به پویش "در خانه با قرآن بمانیم"
دعوت تولیت حرم ‌حضرت‌ معصومه(س) به پویش "در خانه با قرآن بمانیم"
به گزارش قم نیوز آیت الله سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در پویش «در خانه با قرآن بمانیم»، گفت: در این ایام که مردم شریف مجبور به خانه نشینی هستند فرصت خوبی حاصل شده است تا با فراغ بال انس بیشتری با کلام خدا بگیریم که این ارتباط معنوی آرامش بخش دل‌هاست.

در این پیام آمده است: در این روزها که جهان با یک ابتلای عمومی درگیر است و مردم با ترس از بیماری فراگیر کرونا و مشکلات حاصل از آن، مثل مشکلات اقتصادی و از دست دادن عزیزان مواجه هستند، تنها راه چاره صبر و رعایت مسائل بهداشتی است و خداوند به صابرین مژده داده است.

پیام حاکی است: می‌دانید که صبر با تحمل فرق می‌کند! صبر یعنی تبدیل تهدیدها به فرصت و بلاها به نعمت! در این ایام که مردم شریف مجبور به خانه نشینی هستند فرصت خوبی حاصل شده است تا با فراغ بال انس بیشتری با کلام خدا بگیریم که این ارتباط معنوی آرامش بخش دل‌هاست.

در ادامه این پیام آمده است: به همت برادران آستان قدس رضوی(ع) برنامه‌ای ترتیب داده شده تا مردم با سوره شعرا انس پیدا کنند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) افزوده است: انشالله با استعانت از صبر و استفاده از فرصت حاصل شده برای بهره‌مندی بیش از پیش از آیات الهی این ایام را به سلامت پشت سر بگذاریم و از سختی‌های این روزها خاطرات خوشی در تقویم زندگی ثبت نماییم.

در تفسیر البرهان در فضیلت و خواص سوره شعرا آمده است که این سوره موجب دفع اندوه می‌گردد و انسان را از اولیای خدا می‌نماید.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdca6una.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما