پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 87241
منبع : خبرگزاری تسنیم

بیش از ۸۰۰ محتوای خبری در قالب کارگروه رسانه‌ای مقابله با ویروس کرونا در استان قم تولید شد

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تهیه و پخش بیش از ۸۰۰ محتوای خبری و غیر خبری در قالب کارگروه رسانه‌ای مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: رسانه‌های قم مطالبه‌گر معیشت اقشار مختلف هستند.
بیش از ۸۰۰ محتوای خبری در قالب کارگروه رسانه‌ای مقابله با ویروس کرونا در استان قم تولید شد
بیش از ۸۰۰ محتوای خبری در قالب کارگروه رسانه‌ای مقابله با ویروس کرونا در استان قم تولید شد
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، تشکیل کارگروه رسانه‌ای مقابله با ویروس کرونا در استان را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: انسجام رسانه‌ای قم در این زمینه بی‌نظیر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: این کارگروه با تصویب شورای اطلاع‌رسانی کار خود را با تعیین خطوط خبری و یک سری اولویت‌ها شروع کرد و سوژه پردازی، تهیه فیلم و کلیپ و تهیه خبر و گزارش ازجمله فعالیت‌هایی است که در این کارگروه در حال انجام است.

وی با بیان اولویت‌های تعیین‌شده در کارگروه رسانه‌ای مقابله با ویروس کرونا گفت: در خانه بمانیم، مدافعان سلامت و مقابله با قم هراسی ازجمله این اولویت‌ها بودند.

حسینی کاشانی با اشاره به تهیه و پخش بیش از 800 محتوای خبری و غیر خبری در قالب این کارگروه ابراز کرد: در ادامه کار، سه اولویت را بر اساس همان خط رسانه‌ای با محوریت وضعیت معیشتی مردم، حرکت‌های جهادی و فاصله‌گذاری اجتماعی تعریف و تعیین کردیم که در این کارگروه در حال انجام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر رسیدگی به وضعیت اقشار آسیب‌پذیر در شرایط پیش‌آمده خاطرنشان کرد: بسیاری از کسبه و اقشار آسیب‌پذیر در مسئله کرونا، با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند که باید مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند بعد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: باید به‌صورت دقیق مشخص کنیم که می‌خواهیم در این مرحله چه‌کارهایی انجام دهیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb85bw.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما