جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 87256
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
هواشناسی قم اعلام کرد؛

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در قم

قم نيوز : حداکثر سرعت وزش باد در استان قم طی روز‌های آینده ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در قم
پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی،رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم  با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید است.

او با بیان اینکه امروز حداکثر دمای قم ۲۲ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی بیان کرد:حداقل و حداکثر دما در قم ۱۰ درجه و ۲۶ درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید است.

او با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت: در آن روز در پاره‌ای از نقاط شاهد بارش باران همراه با وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قمادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر ۶۰ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۱۲ درجه و ۲۵ درجه خواهد بود.

او  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۹ درجه و ۲۴ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با پنج درجه و منطقه کوه سفید با ۲۴ درجه بود.


انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdch-in6.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما