شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب : 87260
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه «آینه آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه آینه آفتاب از این رسانه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) خبر داد.
برنامه «آینه آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «آینه آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: برنامه آینه آفتاب به این مناسبت تولید شده که روز 17 فروردین از ساعت 8:40 تا 9:30 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف ارتقاء فرهنگ ادب گفتاری در میان جوانان تولید شده که بر اساس الگوی سخن گفتن حضرت علی اکبر(ع) است و با توجه به حدیث «أشبَهُ النّاس خَلقاً وَ خُلقاً وَ مَنطِقاً بِرَسولِک» به این مبحث پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به ریز موضوعات این برنامه گفت: سنجیده‌گویی، قول سدید و ادب در گفتار به ویژه در مواجهه با بزرگان، پدر و مادر و.... از جمله ریز موضوعات برنامه آینه آفتاب است.

وی عنوان کرد: این برنامه به صورت جنگ و شاد بوده و بسته گزارش تولیدی نیز در این برنامه در نظر گرفته شده که سؤالاتی پیرامون ویژگی‌های حضرت علی اکبر(ع)، تلاش برای نزدیکی به حضرت، الگوبرداری از ایشان و... در این بخش برنامه مطرح می‌شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccxiq4.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما