کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل مخابرات قم خبر داد؛

راه اندازی سرویس جدید اینترنت پرسرعت VDSL در قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 16 فروردين 1399 ساعت 9:19

مدیرعامل مخابرات استان قم گفت:سرویس VDSL قادر به افزایش ۴ برابری سرعت اینترنت برای کاربران است.


به گزارش قم نیوز سید اسدالله دهناد،مدیرعامل مخابرات استان قم گفت: واگذاری سرویس VDSL درقم ازاواخر سال۹۸ آغازشده و در این مدت کوتاه، تاکنون ۵۸۹۴ سرویس VDSL در شهر قم نصب شده که ۳۲۸۰ مورد آن نیز دایر گردیده است.

او با اشاره به اینکه VDSL نوعی سرویس اینترنت پرسرعت است که قادر به افزایش ۴ برابری سرعت اینترنت برای کاربران است افزود: در این سرویس کاربران قادر خواهند بود با سرعت ۴۰ تا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه (بر اساس فاصله مشترک تا مرکز مخابراتی) برای دریافت اطلاعات و بین ۲۰ تا۵۰ مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات اقدام نمایند.

دهناد، سرعت بسیار بالای این سرویس جدید را در مقایسه با ADSL مورد توجه قرارداد و گفت: حداکثر سرعت دانلود اطلاعات در سرویس ADSL هشت مگابیت در ثاینه و سرعت آپلود اطلاعات از کاربر به اینترنت ۸۰۰ کیلو بیت در ثانیه است به همین جهت سرویس VDSL خدمات بسیار بهتری را به مشترکان ارائه میکند.

مدیر عامل مخابرات قم با اشاره به اینکه ۱۲۸ روستای استان از ADSL بهره‌مند هستند عنوان کرد، واگذاری VDSL به روستا‌ها نیزدرآینده‌ای نزدیک امکان پذیر خواهد شد.

مهندس دهناد با اشاره به اینکه هم اینک حدود ۱۰۰ هزار کاربر مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات هستند گفت: واگذاری سرویس VDSL به مشترکینی که امکان فنی دارند در اسرع وقت انجام می‌شود.

او در پایان گفت: مشترکینی که تمایل به تغییر سرویس اینترنت پرسرعت خود به VDSL دارند می‌توانند ضمن تماس با ۲۰۲۰ ازاطلاعات بیشتردر این زمینه برخوردار شوند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87263

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87263/راه-اندازی-سرویس-جدید-اینترنت-پرسرعت-vdsl-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir