شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 87264
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
دبیر پویش ملی قرائت زیارت عاشورا:

قرائت سراسری زیارت عاشورا ادامه خواهد داشت

قم نيوز : سهیلی در تماس تلفنی با آیت الله حسینی بوشهری گفت:در رفع بلا،متوسل شدن به شهدای کربلا و قرائت زیارت عاشورا ادامه خواهد داشت.
قرائت سراسری زیارت عاشورا ادامه خواهد داشت
قرائت سراسری زیارت عاشورا ادامه خواهد داشت
به گزارش قم نیوز مهرشاد سهیلی دبیر دومین پویش ملی قرائت زیارت عاشورا طی تماس تلفنی با آیت الله حسینی بوشهری دبیرشوری عالی حوزه‌های علمیه با گزارش اجرای این پویش اظهار کرد: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به مشکلات کشور برای دفع بلای عالمگیر این برنامه فرهنگی، دعا و متوسل شدن به شهدای کربلا و قرائت زیارت عاشورا ادامه خواهد داشت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ،عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با قدردانی از برگزار کنندگان این پویش بیان کرد: ما می‌توانیم با قرائت زیارت عاشوار، دعای توسل، دعای ندبه و سایر دعا‌هایی که در کتب ادعیه ما وارد شده توسل پیدا کنیم و ضمن این که در خانه می‌مانیم باید به مضامین بلند این دعا‌ها توجه کنیم.

او عنوان کرد: از پیگیری‌های دبیر پویش دومین قرائت زیارت عاشورا تشکر و از ورود آقای نوراله زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور به این موضوع فرهنگی قدردانی کرد.

 موسسه حضرت مهدی (عج) در اسفندماه ۹۸ پویشی با عنوان در خانه بمانیم با محوریت زیارت عاشورا ایجاد کرد که براساس این پویش برای رفع بلا از کشور دعای توسل، دعای ندبه و زیارت عاشورا قرائت می‌شود که تاکنون ۱۳ هزار و ۱۵۴ نفر در این پویش شرکت کردند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgtx97.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما