شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 87268
منبع : خبرگزاری تسنیم

انجام ۱۵۵۹ مورد بازرسی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تعداد بازرسی‌های صورت گرفته در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف را هزار و ۵۵۹ مورد اعلام کرد.
انجام ۱۵۵۹ مورد بازرسی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قم
انجام ۱۵۵۹ مورد بازرسی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی به ارائه خلاصه عملکرد بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف استان از ابتدای نوروز تا روز سیزدهم فروردین پرداخت و اظهار داشت: در این مدت تعداد 8 هزار و 377 بازرسی انجام‌شده که از این تعداد 458 پرونده تشکیل‌شده است و تعداد تخلفات مکشوفه 678 مورد به ارزش ریالی 25 میلیارد و 471 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابراز کرد: از تعداد کل بازرسی‌های صورت گرفته 5 هزار و 275 مورد مربوط به سازمان صمت و 3 هزار و 102 مورد نیز مربوط به اتاق اصناف بوده است.

وی بیان کرد: اغلب پرونده‌های متشکله مربوط به داروخانه‌ها، مراکز فروش تجهیزات پزشکی، آرد، نان، شکر، روغن، پوشاک، جایگاه‌های CNGو LPG بوده است.

سیجانی با بیان اینکه بازرسان به‌طور مداوم بر چادرهای توزیع‌کننده میوه نظارت می‌کنند، افزود: با توجه به حساسیت و خطرناک بودن ویروس کویید 19، واحدهای صنفی غیرضروری طی گشت مشترک با اماکن اخطار و در صورت تخلف پلمپ می‌شوند.

وی عملکرد بازرسی داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی از  اول نوروز تا 13 فروردین را مورداشاره قرار داد و گفت: در این مدت 737 مورد بازرسی انجام و 55 پرونده برای متخلفان تشکیل‌شده است، همچنین 77 مورد تخلفات مکشوفه به ارزش ریالی 2 میلیارد و 764 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته در هفته اول طرح از داروخانه و مراکز فروش تجهیزات پزشکی تعداد 65 هزار ماسک ، 500 بطری محلول ضدعفونی‌کننده و 8 هزار دستکش کشف و در حضور بازرسان الزام به عرضه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 794 تن میوه تنظیم بازار شب عید از تاریخ 27 اسفند تا 13 فروردین در میان شهروندان قمی  توزیع‌شده است، عنوان کرد: در این مدت 260 تن سیب و 534 پرتقال در میان همشهریان توزیع‌شده است.

سیجانی تعداد بازرسی‌های صورت گرفته در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی  از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف را هزار و 559 مورد اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 91 مورد متخلف پلمپ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: این موارد متخلف شامل دخانیات، آرایشگاه‌ها، قنادی‌ها، پوشاک فروشی‌ها، پروتئینی‌ها، لوازم‌یدکی فروشی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها، موبایل فروشی‌ها، املاکی و... بودند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaauna.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما