کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحویل و تایید الکترونیکی نقشه‌های ساختمانی جهت صدور پروانه

خبرگزاری فارس , 17 فروردين 1399 ساعت 8:45

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از تحویل و تایید الکترونیکی نقشه‌های ساختمانی جهت صدور پروانه از 15 اسفندماه 98 خبر داد.


به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت معماری و شهرسازی در راستای الکترونیکی سازی خدمات، اظهار کرد: از اواسط سال گذشته به صورت آزمایشی طرح توسعه خدمات الکترونیک شهرسازی کلید خورد و توانستیم توسعه مطلوبی در این زمینه در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شهروندان رقم بزنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به تدبیر صورت گرفته از ۱۵ اسفندماه سال ۹۸ برای طی مراحل اولیه طرح الکترونیکی خدمات شهرسازی، گفت: با مشارکتی که با سازمان نظام مهندسی استان داشتیم تصمیم بر این شد که روند و سیکل تحویل نقشه‌های ساختمانی نیز به صورت الکترونیکی انجام شود.

جانقربان با تاکید بر اینکه از ۱۵ اسفندماه به هیچ وجه نقشه‌های به صورت فیزیکی تحویل شهرداری نمی‌شود، گفت: روند تحویل این نقشه‌ها از سوی دفاتر مهندسی به شهرداری به صورت الکترونیکی است.

وی با اشاره به سیکل کاری بررسی نقشه‌های گروه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در هر گروه عملیات کنترل نقشه به سرعت انجام می‌شود و عمدتا کنترل نقشه‎ها ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87300

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87300/تحویل-تایید-الکترونیکی-نقشه-های-ساختمانی-جهت-صدور-پروانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir