يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 87304
منبع : خبرگزاری فارس

تجلیل از هواداران شیمیدُر در قم

قم نيوز : باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدُر از تماشاگران قمی به عنوان یکی از ارکان موفقیت این تیم در فصل جاری پیکارهای لیگ سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور قدرانی می‌کند.
تجلیل از هواداران شیمیدُر در قم
تجلیل از هواداران شیمیدُر در قم
به گزارش قم نیوز شیمیدُر که به عنوان یکی از بخش‌های خصوصی موفق در اقتصاد کشور فعالیت خود در عرصه ورزش را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدُر از اواخر دهه 1380 با فعالیت تخصصی در رشته بسکتبال و از رده‌های پایه این ورزش المپیکی آغاز کرده حالا نماینده شهر کریمه اهل بیت (س) در سوپر لیگ بسکتبال ایران محسوب می‌شود.

شیمیدُر در آستانه دومین صعود متوالی به مرحله نهایی

این تیم که در فصل 94 – 1393 مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر بسکتبال ایران راه یافت و در فصل 95 – 1394 بازی‌های لیگ برتر این رشته عنوان سوم را کسب کرده، برای دومین سال متوالی در آستانه صعود به مرحله نهایی رقابت‌های سوپر لیگ قرار دارد.

شیمیدر که با پیگیری‌های فراوان مسوولان استان قم به این شهر منتقل شد و در حد توان با وجود مشکلات متعدد اقتصادی به وعده‌های خو عمل کرد، با انتقال به قم بار دیگر زمینه‌ساز رونق ورزش بسکتبال در این استان شد و به قول کارشناسان این رشته روح تازه‌ای به کالبد بسکتبال قم بخشید.

افزایش علاقمندی مردم قم به تیم بسکتبال شیمیدُر

هر هفته که از رقابت‌های فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور گذشت بر میزان علاقمندی مردم قم و دوست‌داران بسکتبال به این تیم پرستاره افزوده شد و حالا این تیم هوادارانی دارد که قوّت قلب کادر فنی و بازیکنان آن در بازی‌های پرهیجان و سخت سوپر لیگ بسکتبال ایران است.

تیمی که با مهره‌های سرشناس خود همچون محمد جمشیدی و مایکل رستم‌پور در صعود افتخار آمیز تیم ملی بسکتبال کشورمان به بازی‌های المپیک 2021 توکیو نقش‌آفرین بود، بعد از قدردانی روحیه‌بخش از یکی از هواداران خود و همسر وی که این روزها پرستار بیماران مبتلا به کرونا هستند، حالا قصد تجلیل از پنج هوادار منتخب خود را دارد.

قدردانی از پنج هوادار شیمیدُر

هادی عامری مدیر تیم بسکتبال شیمیدُر قم راجع به این موضوع گفت: باشگاه شیمیدُر به پاس قدردانی از حمایت هواداران خود مسابقه‌ای را برگزار خواهد کرد و هواداران گرامی که در مسابقات خانگی تیم حضور داشتند، فیلم‌های خود را  با ذکر نام  تا ۳۱ فروردین از طریق پیام‌رسان این باشگاه در فضای مجازی بفرستند تا از بین فیلم‌های ارسالی به قید قرعه به پنج نفر لباس تیم شیمیدُر اهدا خواهد شود.

3 ملی‌پوش شیمیدُر در کاپ آسیا

شیمیدُر که در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال ایران 42 امتیاز از 24 مسابقه کسب کرد و به عنوان تیم سوم به پلی‌آف رسید، سه بازیکن به نام‌های محمد جمشیدی، مایکل رستم‌پور و مسعود سلیمانی در ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره نخست انتخابی بازی‌های کاپ آسیا داشت.

تیم ملی بسکتبال ایران با هدایت سرمربی تیم شهرداری گرگان یعنی مهران شاهین‌طبع و سه ملی‌پوش شیمیدُر قم در مرحله مقدماتی اسفند ماه سال گذشته میزبان تیم‌های ملی سوریه و قطر بود که با درخشش ملی‌پوشان کشورمان با نتایج قابل توجه هر دو حریف خود را مغلوب کرد.

رویارویی نمایندگان قم و مشهد در پلی‌آف

شاگردان محمدرضا اسلامی به عنوان تیم سوم مرحله مقدماتی لیگ برتر همراه با تیم‌های شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت آبادان مهرام تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران به مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل لیگ برتر راه یافته است.

نماینده قم در مرحله پلی‌آف به صورت سه از پنج باید با تیم رده ششم یعنی آویژه صنعت پارسا مشهد دیدار کند، بدین‌ترتیب دست‌کم سه بازی خانگی این تیم در مرحله پلی‌آف به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، ضمن اینکه در صورت صعود به مرحله نهایی و فینال بازی‌های خانگی بیشتری در انتظار هواداران این تیم است.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcbafbw.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما