کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳۰۰۰ بسته معیشتی توسط پویش نذر همدلی مسجد جمکران در مناطق محروم قم توزیع می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 17 فروردين 1399 ساعت 10:31

معاون مسجد مقدس جمکران گفت: راه‌اندازی پویش نذر همدلی از مهم‌ترین برنامه‌های مسجد جمکران است که شامل پویش نذر قربانی و پخش بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم استان است‌.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا روز نیمه شعبان هرروز مستند همدلی از تلویزیون پخش می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی پویش نذر همدلی از مهم‌ترین برنامه‌های مسجد مقدس جمکران است که شامل پویش نذر قربانی و پخش بیش از 3000 بسته معیشتی در مناطق محروم استان است‌.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: شب نیمه شعبان از ساعت 18 تا 3:30 بامداد برنامه‌ها به‌صورت زنده از رسانه ملی برای مخاطبان پخش می‌شود و مراسم احیا نیمه شعبان نیز برقرار است.

حسین‌آبادی افزود: امسال در طرح ویژه‌ای با عنوان پویش مدافعان سلامت بیش از بیست هزار بسته عیدانه نیمه شعبان برای کادر درمان و مدافعان سلامت استان در نظر گرفته‌شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: آیین نیمه شعبان امسال به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از بسترهای رسانه‌ای به‌ویژه رسانه ملی و آیین نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران بدون هیچ‌گونه تجمعی به‌صورت مجازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87305

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87305/۳۰۰۰-بسته-معیشتی-توسط-پویش-نذر-همدلی-مسجد-جمکران-مناطق-محروم-قم-توزیع-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir