کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح بهسازی و روکش آسفالت جاده قدیم قم – تهران

خبرگزاری فارس , 17 فروردين 1399 ساعت 18:06

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: با قراردادی افزون بر66 میلیارد ریال 14 کیلومتر از باند برگشت جاده قدیم قم – تهران بهسازی می‌شود.


به گزارش قم نیوز محمدرضا زیدآبادی اظهار کرد: با توجه به حجم چشمگیر و نوع خاص ترافیک حاکم بر جاده قدیم قم – تهران که از محورهای ترانزیتی کشور است، طرح‌های مرتبط با ارتقای ایمنی و توسعه این محور در اولویت اقدامات عمرانی اداره کل متبوع است.

وی در ادامه به پروژه درحال اجرای بهسازی محور قدیم قم – تهران اشاره کرد و اظهار کرد: طول اجرایی این طرح که در باند حرکتی تهران به قم درحال اجرا است 14 کیلومتر است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم افزود: بازه زمانی برای اجرا و تکمیل طرح بهسازی جاده قدیم قم – تهران 9 ماه است.

زید آبادی یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح از زمستان سال 98 آغاز شده که ان‌شاءالله تا قبل از تعطیلات تابستانه سال جاری به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم میزان قرارداد اجرایی این پروژه را افزون بر 66 میلیارد ریال دانست و درخصوص مشخصات فنی، اجرایی این طرح بیان کرد: پروژه بهسازی جاده قدیم قم – تهران در قطعه مذکور شامل عملیات درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت با دوره تضمین 5 ساله است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 87320

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87320/اجرای-طرح-بهسازی-روکش-آسفالت-جاده-قدیم-قم-تهران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir