دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 87335
منبع : خبرگزاری مهر
تا پایان فروردین؛

مهلت ثبت نام دوره آموزش مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان تمدید شد

قم نيوز : سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) گفت: مهلت ثبت نام دوره‌های آموزش مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیر طلبه تا پایان فروردین تمدید شد.
مهلت ثبت نام دوره آموزش مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان تمدید شد
مهلت ثبت نام دوره آموزش مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان تمدید شد
به گزارش قم نیوز فهیمه الیاسی با اشاره به برگزاری پنج دوره مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س)، اظهار داشت: با توجه به استقبال بانوان، مهلت ثبت نام در این دوره‌های آموزشی تا پایان فروردین تمدید شد.

وی افزود: برگزاری پنج دوره آموزشی مجازی شامل «آشنایی با معارف قرآن کریم»، «آشنایی با صحیفه سجادیه»، «احکام مختص بانوان»، «آرامش در زندگی از منظر قرآن» و «والدگری مثبت» در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) با بیان اینکه عموم بانوان می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند، یادآور شد: این دوره‌ها به مدت ۱۰ جلسه به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

وی هزینه شرکت در هر دوره را با تخفیف ویژه ۳۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در هر یک از این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

الیاسی گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ایمیل مرکز به آدرس borhan@jz.ac.ir مکاتبه کنند.

وی با بیان اینکه در طول سال، دوره‌های آموزش معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه ایرانی و غیرایرانی از سوی این مرکز برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها بر اساس نیازسنجی بانوان و به صورت کاربردی هستند، چنانچه بسیاری از شرکت‌کنندگان پس از حضور در این دوره‌ها، متقاضی تحصیل بلندمدت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شوند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) در پایان اظهار کرد: زمان تشکیل کلاس‌های این دوره‌های آموزشی در صورت به حد نصاب رسیدن به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftmdc.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما