دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 87341
منبع : خبرگزاری ايرنا

فرمانده انتظامی قم: مسیرهای منتهی به مسجد جمکران مسدود می‌شود

قم نيوز :  فرمانده انتظامی قم بابیان این‌که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، کنگره عظیم نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد، گفت: ورودی‌های منتهی به مسجد جمکران یک روز قبل از نیمه شعبان مسدود خواهد شد.
فرمانده انتظامی قم: مسیرهای منتهی به مسجد جمکران مسدود می‌شود
فرمانده انتظامی قم: مسیرهای منتهی به مسجد جمکران مسدود می‌شود
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: هرسال هم‌زمان با جشن نیمه شعبان، خیل عظیم زائران و میلیون‌ها دلداده حضرت ولی‌عصر(عج) برای حضور در مسجد جمکران عازم شهر قم می‌شوند.

وی بیان داشت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و برابر تصمیم‌های صورت گرفته کنگره عظیم نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به این‌که تمامی مسیرهای منتهی به مسجد جمکران از روز قبل از نیمه شعبان توسط پلیس راهور قم بسته خواهد شد، از هم‌وطنان خواست همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

آقاخانی از همشهریان خواست، از تردد غیر ضرور در سطح شهر پرهیز کرده تا با قطع زنجیره انتقال بیماری، شاهد کاهش افراد مبتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

وی با تاکید بر این‌که مجوز دایر کردن ایستگاه صلواتی داده نخواهد شد، تصریح کرد: مردم عزیز نیز ضمن رعایت موارد بهداشتی از دریافت هرگونه نذرهای خوراکی خودداری کنند.

 شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccs1q4.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما