دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 87345
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدیرکل بحران قم؛ حضور گسترده شهروندان در فروشگاه‌ها نگران‌کننده است

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استان قم با انتقاد از حجم حضور مردم و عدم رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه‌های بزرگ استان گفت: حضور گسترده و تردد فراوان شهروندان در فروشگاه‌های بزرگ قم نگران‌کننده است.
مدیرکل بحران قم؛ حضور گسترده شهروندان در فروشگاه‌ها نگران‌کننده است
مدیرکل بحران قم؛ حضور گسترده شهروندان در فروشگاه‌ها نگران‌کننده است
به گزارش قم نیوز محسن اروجی در چهاردهمین جلسه اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا در تالار معصومیه(س) فرمانداری اظهار داشت: متأسفانه در دو روز اخیر، عکس‌ها و تصاویری که از فروشگاه‌های قم منتشر شده نشان‌دهنده بی‌توجهی مردم به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: حضور گسترده و تردد فراوان شهروندان در فروشگاه‌های بزرگ قم، نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان در فروشگاه‌ها از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند و نسبت به هشدارهای بهداشتی بی‌توجه هستند، تصریح کرد: از طرفی متولیان این فروشگاه‌ها نیز فاصله‌گذاری ایمن را در نظر نگرفته‌اند.

اروجی خاطرنشان کرد: تا زمانی که جامعه و شهروندان نسبت به خطرات کروناویروس به باور نرسیده‌اند نمی‌توانیم توفیقی در اجرای طرح‌های مصوب در فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها باید عواقب خطرناک شیوع این بیماری را به مردم نشان دهند و آموزش‌ها و نکات مهم در جهت پیشگیری از شیوع کروناویروس به‌طورجدی پیگیری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر اینکه "با توجه به اهمیت تأمین مایحتاج مردم، موافق تعطیلی فروشگاه‌های بزرگ نیستیم و حتی شبانه‌روزی شدن را در دستور کار قرار می‌دهیم"، گفت: اما بی‌مبالاتی در این موضوع با حضور گسترده شهروندان و این میزان تجمع را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgnw97.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما