دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 87352
منبع : خبرگزاری فارس

کنترل نقشه‌های ساختمانی گروه الف و ب در مناطق شهرداری

قم نيوز : معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته کنترل نقشه‌های ساختمانی در سال 99 در بخش الف و ب از طریق مناطق انجام می‌شود.
کنترل نقشه‌های ساختمانی گروه الف و ب در مناطق شهرداری
کنترل نقشه‌های ساختمانی گروه الف و ب در مناطق شهرداری
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته کنترل نقشه‌های ساختمانی در سال ۹۹ در بخش الف و ب از طریق مناطق انجام می‌شود، اظهار کرد: این  مساله عمده تردد برای ارائه و کنترل نقشه به شهرداری مرکز را کاهش می‌دهد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه، بیان کرد: آموزش‌های لازم در این خصوص به واحدهای شهرسازی و معماری مناطق داده شده تا خدمات کامل و بدون مشکل به شهروندان ارائه شود.

جانقربان همچنین با اشاره به واگذاری خدمات شهرسازی به دفاتر پیشخوان با همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان فناوری اطلاعات، تصریح کرد: واگذاری خدمات دو بخش کاری ثبت درخواست مراجعین و ثبت پرونده را آغاز کردیم و در سال ۹۹ نیز بخش دیگری از خدمات را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار خواهیم کرد.

وی اذعان کرد: انتظار داریم این دفاتر نیز تدابیر لازم را در خصوص ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اندیشیده و فرآیندی به فرآیندهای شهرداری اضافه نکنند بلکه خدمات الکترونیکی را توسعه دهند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با تاکید بر اینکه عمده دفاتر پیشخوان هم آموزش داده شده و فعال شدند و در حال ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: به دنبال این هستیم که مرحله صدور پروانه و خلافی را به صورت الکترونیکی انجام دهیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcewx8v.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما