دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 87359
منبع : خبرگزاری تسنیم

پروژه تونل جمهوری قم سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه بزرگ تونل جمهوری به طول ۱۲۰۰ متر گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۰ بتوانیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.
پروژه تونل جمهوری قم سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد
پروژه تونل جمهوری قم سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: محور مستقیم این پروژه مهم در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است که فاز دوم آن در دستور عملیات عمرانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه رمپ جهتی این پروژه از کمربندی امام علی(ع) به سمت بلوار خلیج‌فارس در دست اقدام عمرانی است، ابراز کرد: دو فاز این بخش از پروژه تقاطع غیرهمسطح بتن‌ریزی و تکمیل‌شده است و قسمت سوم نیز به‌زودی آغاز می‌شود که امیدواریم تا نیمه نخست 99 کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم یکی دیگر پروژه‌های بزرگ شهر قم را احداث پروژه تونل جمهوری اسلامی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) در منطقه دو دانست و افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال گذشته آغازشده است.

 وی با تأکید بر اینکه این پروژه به طول 1200 متر و با اعتباری بالغ‌بر 85 میلیارد تومان اعتبار عمرانی منهای اعتبار تملک و معارض ملک در دستور کار است، تصریح کرد: چون این پروژه داخل بافت شهری انجام می‌پذیرد، در کنار معارضات ملکی دارای تعارضات تأسیساتی با فاضلاب، آب شیرین، فیبر نوری، گاز و برق فشارقوی دارد.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه فاز به فاز رفع معارض و دو پارت عملیات تکمیلی آن انجام‌شده است، یادآور شد: مدت اجرای این پروژه دو ساله بوده و به‌محض رفع معارض و تملکات، طبق زمان‌بندی انجام می‌شود که امیدواریم سال 1400 بتوانیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9fbw.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما