دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 87360
منبع : خبرگزاری مهر
به دلیل شیوع کرونا؛

مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم راه‌اندازی شد

قم نيوز : سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم از راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک این واحد در جهت ارائه خدمات بهتر به فراگیران خبر داد.
مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم راه‌اندازی شد
مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی قم راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز علی حسینی اظهار کرد: آموزش و فراگیری دانش و مهارت یک امر تعطیل ناپذیر است ولی با توجه به شرایط موجود کشور در مواجهه با ویروس کرونا که البته یک مسئله بین‌المللی است، امکان آموزش به صورت حضوری فراهم نیست ولی نباید این موضوع دلیلی بر فراموش کردن آموزش و یادگیری باشد.

وی افزود: در این ایام که خانه‌نشینی و عدم حضور در اجتماعات مورد تأکید قرار دارد، می‌توان از فرصت ماندن در خانه به بهترین نحو استفاده کرد و به اموری که شاید هیچگاه در شرایط عادی فرصت پرداختن به آن‌ها را نداشتیم، بپردازیم، در این راستا یادگیری مهارت یکی از اقداماتی است که در این ایام می‌تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد و باعث شود که پس از این ایام با توانمندی بیشتری به کارهای خود بپردازیم و همچنین فشارهای روانی موجود در این ایام را کمتر حس کنیم.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: آموزش مجازی و الکترونیک می‌تواند بهترین راهکار برای مهارت افزایی در این ایام باشد تا بتوانیم از فرصت پیش آمده استفاده بهینه را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در عصر حاضر و بر اساس تجربه حاصل از آموزش در سالیان گذشته باید پذیرفت که آموزش الکترونیکی یک ضرورت محسوب می‌گردد، چرا که این روش بسیاری از محدودیت‌های معمول در آموزش فیزیکی را حذف کرده و با افزودن شرایط شبیه سازی شده کمک آموزشی، محیطی ایده‌آل و آرمانی برای انتقال اطلاعات آموزشی را فراهم کرده است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و یادگیری، جهاد دانشگاهی استان قم اقدام به راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک کرده است تا بتواند با شیوه‌های جدید، پاسخگوی نیازهای آموزشی فراگیران و علاقه‌مندان باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس با راه‌اندازی این مرکز، آموزش‌های مجازی کوتاه مدت به دو صورت آنلاین و آفلاین و در رشته‌ها علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و فراگیران می‌توانند در اوقات فراغت خود به یادگیری مهارت بپردازند و در پایان دوره نیز، گواهینامه معتبر و بین المللی توسط جهاد دانشگاهی برای ایشان صادر خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم تاکید کرد: دوره‌های آموزشی در همه رشته‌ها با تنوع بسیار بالا آماده ارائه است و تمام افراد با هر شغل، حرفه و علاقه‌ای می‌توانند از آموزش‌های مجازی پیش‌بینی شده، بهره‌مند شوند.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۱۶۵۴ تماس حاصل نمایند یا از طریق آدرس الکترونیکی www.31654.ir از دوره‌های ارائه شده و جزئیات آن باخبر شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzs0j.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما