دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 87362
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم:

طرح «نذر زندگی» برای کمک به خانواده‌های نیازمند در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح «نذر زندگی» در قم خبر داد و گفت: خیرین در این طرح می‌توانند با اهدای کمک‌های خود خانواده‌های کم برخوردار را حمایت کنند.
طرح «نذر زندگی» برای کمک به خانواده‌های نیازمند در قم اجرا می‌شود
طرح «نذر زندگی» برای کمک به خانواده‌های نیازمند در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و همکاری داوطلبان همزمان با اعیاد شعبانیه در قم، افزود: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف جمعیت هلال احمر است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود در جامعه خانواده‌های بیماران کرونایی و صعب العلاج در طرح فرشتگان رحمت تحت پوشش قرار گرفتند، بیان کرد: به منظور اجرای این طرح ۵۰۰ وعده غذای گرم به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) میان خانواده‌های بیماران کرونایی و بیماران صعب العلاج به ارزش ۷۰ میلیون ریال توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه خیرین نقش مؤثری در خدمت رسانی به ویژه در شرایط موجود جامعه دارند، افزود: متأسفانه مشکلات خانواده‌های برخی از بیماران برای تهیه اقلام معیشتی و تغذیه‌ای بیشتر شده است که خیرین می‌تواند در اجرای طرح «نذر زندگی» با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خانواده‌های کم برخوردار را حمایت کنند.

وی بیان کرد: عموم خیرین و داوطلبان می‌توانند اقلام غیرنقدی شامل گوشت، برنج، حبوبات، روغن، مرغ، ماکارونی، رب و غیره را به واحد مددکاری جمعیت هلال احمر شهرستان قم واقع در خیابان ساحلی بعد از فرمانداری، نبش کوچه ۱۷ تحویل دهند.

گلفشان ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ نزد بانک ملت به شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۷۱۵۱ ویژه پروژه قربانی واریز کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0mdc.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما