چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 8737

20 پروژه آموزشی در قم افتتاح و کلنگ زنی شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار قم 20 پروژه آموزشی در قم افتتاح و کلنگ زنی شد.
20 پروژه آموزشی در قم افتتاح و کلنگ زنی شد
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۱۲ پروژه و آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هستیم که این مسئله نشانگر اعتماد مردم و مسوولان و نیت پاک همه دست اندرکاران و خیرین معتمدی است که با عزم و اعتقاد راسخ به میدان آمده‌اند.

وی با اشاره به نقش راهبردی آموزش و پرورش در نظام توسعه گفت: این نقش در استان قم، بعد از حوزه‌های علمیه یک جایگاه خاص و ویژه است.

استاندار قم با بیان اینکه در صدد تدوین سند آمایش آموزش عالی استان، با هدف تعیین رویکردها و احصا ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان هستیم، افزود: آموزش و پرورش استان باید به عنوان مکمل دانشگاه‌ها در این عرصه حضور قوی داشته باشد.

پیریایی محرومیت‌زدایی را از رویکردهای مهم دولت و استان برشمرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی استان باید در این زمینه پیشگام باشند.

وی به توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان اشاره و تصریح کرد: بر اساس این فرمایش، همه دستگاه‌ها باید بی وقفه و با قوت در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.w97rak9uupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما