سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 87383
منبع : خبرگزاری تسنیم

سرعت اینترنت در قم به ۴۰ برابر افزایش می‌یابد

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از افزایش سرعت اینترنت در قم خبر داد و گفت: این استان در ارائه خدمات اینترنتی و افزایش پهنای باند در کشور پیشگام شده و سرعت اینترنت به ۴۰ برابر افزایش می‌یابد.
سرعت اینترنت در قم به ۴۰ برابر افزایش می‌یابد
سرعت اینترنت در قم به ۴۰ برابر افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر عصر امروز در یک‌صد و سی و نهمین رسمی و علنی شورای شهر قم حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی را یکی از نیازهای زندگی امروز دانست و اظهار داشت: با توجه شرایط ایجادشده در کشور و گسترش ویروس کرونا این نیاز پیش از پیش در شهر قم احساس می‌شود.

وی از راه‌اندازی اپلیکیشن قم یار خبر داد و افزود: مردم می‌توانند اپلیکیشن قم یار را از بازار دانلود کرده و بسیاری از درخواست‌های خود را از طریق این اپلیکیشن به شهرداری ارسال کرده و این اپلیکیشن در حال ارتقاء خدمات قابل‌ارائه در این حوزه است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم پرداخت عوارض ساختمانی را یکی از امکانات اپلیکیشن قم یار اعلام کرد و گفت: این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل‌های اندروید قابل‌اجرا بوده و مردم می‌توانند به‌راحتی از این امکان استفاده کنند.

وی از افزایش سرعت اینترنت در قم خبر داد و تصریح کرد: استان قم در ارائه خدمات اینترنتی و افزایش پهنای باند در کشور پیشگام شده و سرعت اینترنت به 40 برابر و تا 80 گیگ افزایش می‌یابد.

رنجبر ادامه داد: با همکاری شهرداری قم و شرکت شاتل  و نصب 1400 کابین در سطح شهر و افزایش فیبر نوری می‌توانیم بهترین خدمات اینترنتی را به شهروندان در قم ارائه داده و شهرداری قم در کشور موردتقدیر قرارگرفته است.

وی در پایان  به موضوع قم هراسی پرداخت و خاطرنشان کرد: استان قم اعلام کننده گسترش ویروس کرونا در کشور بوده نه منشأ گسترش این ویروس و باید نسبت به رفع این اتهام اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcippav.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما