سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 87384
منبع : خبرگزاری فارس

پیش بینی بارش متوالی در قم

قم نيوز : مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی با استقرار یک سیستم بارشی جدید در استان، بارش‌های متوالی را در قم شاهد خواهیم بود.
پیش بینی بارش متوالی در قم
پیش بینی بارش متوالی در قم
به گزارش قم نیوز مهران حیدری با اشاره به بارش باران در قم اظهار کرد: بارش باران از صبح امروز در شهر شاهد خواهیم بود، سیستم بارشی جدید پنج روز مهمان قم است و طی این روزها بارش‌های متوالی در این شهر رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: هسته سیستم بارشی جدید در استان قم در محلی است که پیک سیلاب به سمت سد 15 خرداد هدایت خواهد شد، این سد گنجایش سیلاب‌ها را دارد، با بارش روزهای آینده تغذیه خوبی برای منابع سد 15 خرداد و سفره‌های زیرزمینی شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان قم افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان باید هشدارهای هواشناسی را به کشاورزان قمی منتقل کند و سازمان هواشناسی هشدار قرمز را برای بخش کشاورزی در روزهای اخیر داده است.

حیدری با اشاره به وزش باد در استان قم اظهار کرد: وزش باد موقتی را طی روزهای آتی شاهد خواهیم بود و باید تدابیر لازم را در این خصوص بیندیشم‌.

وی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها طی روزهای آتی در استان قم پیش بینی می‌شود و اطلاعات هواشناسی به روز در اختیار مدیریت بحران استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjxteo.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما