سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 87412
منبع : خبرگزاری مهر
برای بیماران مبتلا به کرونا؛

۸۴ کپسول اکسیژن با کمک خیرین در قم خریداری شد

قم نيوز : مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۸۴ دستگاه کپسول اکسیژن جدید ۲۰ و ۳۰ لیتری با کمک خیرین خریداری شد و به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران کرونایی قم قرار گرفت.
۸۴ کپسول اکسیژن با کمک خیرین در قم خریداری شد
۸۴ کپسول اکسیژن با کمک خیرین در قم خریداری شد
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان با اشاره به نیاز بیماران مبتلا به کرونا به کپسول اکسیژن و مانومتر، اظهار داشت: توسط یکی از مؤسسات خیریه که خیرین آن در داخل و خارج از کشور فعالیت عام المنفعه دارند، ۸۴ دستگاه کپسول اکسیژن جدید ۲۰ و ۳۰ لیتری خریداری شد و به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران کرونایی استان قم قرار گرفت.

وی بیان کرد: کمک ۱۴۶ میلیون تومانی «مؤسسه خیریه نیک گامان جمشید» جذب و در این راستا بخشی از نیازها تأمین شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه بیماری کرونا بسیاری از مبتلایان را دچار مشکلات تنفسی کرده است، افزود: بسیاری از بیماران مبتلا به کرونا برای بهبودی کامل نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن دارند بنابراین همچنان نیازمند کمک خیرین هستیم.

وی با بیان اینکه تهیه کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز می‌تواند به نجات جان بیماران کمک کند، تصریح کرد: از همه کسانی که می‌توانند در این مسیر جمعیت هلال احمر را یاری کنند می‌خواهیم که با اهدای این اقلام، حتی به صورت امانی، برای سلامت مردم کمک کنند.

گلفشان بیان کرد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۰۸۹۰۷۴ و شماره حساب ۵۵۶۷۶۷۸۰۱۸ نزد بانک ملت، بنام مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم به این نیت خیرخواهانه تعلق گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5abw.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما