چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 87431
منبع : خبرگزاری فارس

تکمیل پرونده فرآیندهای معاملاتی شهرداری به صورت غیرحضوری

قم نيوز : معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: افرادی که متقاضی انجام فرآیند‌های معاملاتی هستند، می‌توانند قبل از مراجعه حضوری از سامانه، فرم‌های مربوطه، دستورالعمل‌ها، برگه‌های کنترل و... را دریافت کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه فرآیند نسبت به ارسال اسناد به مدیریت امور قراردادها و پیمان‌ها اقدام کنند.
تکمیل پرونده فرآیندهای معاملاتی شهرداری به صورت غیرحضوری
تکمیل پرونده فرآیندهای معاملاتی شهرداری به صورت غیرحضوری
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی حسام‌نژاد با اشاره به شرایط کشور و شهر قم در پی شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجادشده در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: در پی این شرایط اضطراری و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها مبنی بر کاهش مراجعات حضوری با حوزه‌های اداری و با توجه به مکاتبات قبل و معرفی رابطین از سوی هر حوزه برای امور مربوط به قراردادها، دسترسی به سامانه جامع قراردادها و مناقصات برای حوزه‌ها ایجاد شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اذعان به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تصمیمات ویژه‌ای برای کاهش مشکلات ناشی از این امر و پیشگیری از شیوع نیروهای شهرداری و مراجعین اتخاذ شد، تصریح کرد: به همین منظور با این اقدام افرادی که متقاضی انجام فرآیند‌های معاملاتی هستند، می‌توانند قبل از مراجعه حضوری از سامانه، فرم‌های مربوطه، دستورالعمل‌ها، برگه‌های کنترل و… را دریافت کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه فرآیند نسبت به ارسال اسناد به مدیریت امور قراردادها و پیمان‌ها اقدام کنند.

حسام نژاد خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را در راستای کاهش مراجعات حضوری و پیشگیری از گسترش کروناویروس تا پایان کامل خطر این بیماری منحوس به کار گرفته است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccs0q4.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما