چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 87433
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
شهردار قم ؛

اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ‌سازی در قم

قم نيوز : سقاییان‌نژاد گفت:با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در بودجه سال ۹۹ ،۱۰۵میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ‌سازی اختصاص یافته است.
اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ‌سازی در قم
اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ‌سازی در قم
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم  با تشریح برنامه‌های شهرداری در سال ۹۹ گفت: شرایط کنونی و گسترش ویروس کرونا نمی‌تواند شهرداری را از انجام وظایف ذاتی خود غافل کند.

سقاییان‌نژاد تغییر در اولویت برنامه‌های شهرداری را یکی از تصمیمات مهم شهرداری در سال ۹۹ دانست و افزود: البته در شرایط اپیدمی ویروس کرونا اولویت برنامه‌های شهرداری حفظ سلامت شهروندان بوده و تغییرات کلی در برنامه‌ها صورت گرفته است.

شهردار قم سال ۹۹ را سالی پر چالش برای شهرداری قم عنوان و تصریح کرد: تغییر اولویت‌ها و برنامه‌های شهرداری در جهت کنترل ویروس کرونا تنها بخشی از برنامه‌های ذاتی شهرداری را تحت تأثیر قرار داده و ممکن است برنامه‌های کلی شهرداری با تأخیر اجرا شود.

او یکی از اولویت‌های سال ۹۹ را ساماندهی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اعلام و یادآورشد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بودجه سال ۹۹ شهرداری قم ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ سازی اختصاص داده شده است.

سقاییان‌نژاد ادامه داد: میدان روح‌الله، یاران، صحن شرقی، فقیهی و سپهر ۵ پارکینگی است که در برنامه سال ۹۹ ساماندهی شده و تنها پارکینگ شرقی با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ دستگاه در اولویت قرار گرفته است.

شهردار قم بودجه موردنیاز برای آزادسازی ادامه پارکینگ شرقی را بیش از ۴۰ میلیارد تومان دانست و گفت: سال ۹۹ سال نهضت پارکینگ سازی بوده و امیدواریم بتوانیم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به این هدف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcexe8v.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما