چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 87439
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم:

برنامه «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی(عج) اجرا می‌شود

قم نيوز : مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از اجرای برنامه «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی(عج) به صورت مجازی در قم خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر استان قم این توسل را با مردم برقرار می‌کند.
برنامه «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی(عج) اجرا می‌شود
برنامه «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی(عج) اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان از اجرای برنامه «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی (عج) به صورت مجازی در قم خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در شرایط همه گیری بیماری و اهمیت سلامت عموم مردم مراسم نیمه شعبان در قم برگزار نمی‌شود بنابراین جمعیت هلال احمر استان قم با بهره مندی از پتانسیل فضای مجازی این توسل و ارتباط را به صورت زنده با مردم برقرار می‌کند.

وی گفت: در مراسم مجازی ساعت عاشقی به برقراری ارتباط مستقیم با مسجد مقدس جمکران همراه با قرائت دعای فرج و مولودی خوانی در شب میلاد حضرت ولی عصر (عج) و پخش زنده از دو صفحه شبکه اجتماعی اینستاگرام جمعیت هلال احمر استان قم به نشانی https://www.instagram.com/qom_rcs/ و https://www.instagram.com/qomrcs/ می‌پردازد.

وی بیان کرد: علاقمندان و ارادتمندان اهل بیت (ع) می‌توانند با مراجعه به نشانی صفحات هلال احمر قم در شامگاه چهارشنبه ۲۰ فرودین ماه و همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) به صورت آنلاین از ساعت ۱۹ این مراسم را مشاهده کنند.
انتهای / پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoyna.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما