چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 87446
منبع : خبرگزاری فارس

تلاش بی‌وقفه سپاه قم در مسیر مقابله با کرونا

قم نيوز : فرمانده سپاه قم گفت: از نخستین لحظه شیوع کرونا در قم سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در مسیر مقابله با این ویروس قرار گرفت و با استفاده از ظرفیت بسیج، گروه‌های جهادی و مردم در مسیر نابودی آن بی‌وقفه در تلاش است.
تلاش بی‌وقفه سپاه قم در مسیر مقابله با کرونا
تلاش بی‌وقفه سپاه قم در مسیر مقابله با کرونا
به گزارش قم نیوز محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه قم ،ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر(عج) گفت: سپاه به برکت نیروهای مومن، انقلابی و بسیجیان مخلص نیروی محرک نظام جمهوری اسلامی و نماد خدمت به مردم است.
وی در ادامه با اشاره به فضای عمومی سپاه گفت :دینداری، توجه به قیامت و اتصال به دریای بی کران بسیج، مهمترین وجه تمایز سپاه پاسداران انقلاب از دیگر سازمان ها است.
شاهچراغی رشد، تقویت وعزتمندی نظام اسلامی را در گرو برکات و خدمات سپاه و بسیج دانست و افزود: خدمت به مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی مهمترین عامل رضایت خداوند متعال است.
وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا گفت: از نخستین لحظه شیوع کرونا در قم سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در مسیر مقابله با این ویروس قرار گرفت و با استفاده از ظرفیت بسیج، گروه‌های جهادی و مردم در مسیر نابودی آن بی وقفه در تلاش است.
فرمانده سپاه استان قم همچنین در خصوص جهانی شدن کرونا گفت: در روزهایی که شیوع این ویروس ابهت و اقتدار قدرت های نطام سلطه و استکبار را در هم شکسته است، نظام جمهوری اسلامی در اوج تحریم های اقلام دارویی و بهداشتی، با رشادت های مدافعان سلامت و حضور جهادگران انقلابی و داوطلب و همکاری و همدلی مردم فهیم در میدان نبرد با این ویروس جانانه و چشمگیر عمل کرده است.
وی در ادامه گفت : اکنون زمانی است که فرصت برای خدمت فراهم شده و عموم مردم در پایگاه‌ها و مساجد در قالب گروه های جهادی حضور پیدا کرده و هرکسی به سهم خود در کنار مدافعان سلامت به نبرد با این ویروس منحوس رفته است.
شاهچراغی در ادامه با اشاره به خدمات سرهنگ احمد بیطرفان جانشین سابق سپاه قم از وی به عنوان یک نیروی ارزشی،مکتبی،متدین،دقیق و مجاهد یادکرد و افزود: سرهنگ بی طرفان بیش از ۳۵ سال خدمات مخلصانه و بی وقفه در کارنامه خویش دارد.
وی همچنین با معرفی سرهنگ محمدرضا موحد به عنوان جانشین فرماندهی جدید سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) برای وی توفیق در خدمتگذاری و پیشبرد مسئولیت خویش را از خداوند متعال مسئلت نمود.
سرهنگ محمد رضا موحد جانشین سابق لشگر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب(ع) در حکمی از سوی فرمانده سپاه قم به عنوان جانشین جدید این سپاه منصوب گردید.
سرهنگ احمد بیطرفان جانشین سابق سپاه قم نیز بر اساس مصوبات ستاد کل نیروهای مسلح کشور به کسوت بازنشستگی رسید.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciq5av.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما