سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 87624
منبع : خبرگزاری مهر

دمای هوای قم در روزهای پایانی هفته افزایش می‌یابد

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به افزایش دمای هوای قم طی روزهای پایانی هفته، افزود:حداقل دمای هوای این استان روز پنجشنبه ۷ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۵ درجه خواهد بود.
دمای هوای قم در روزهای پایانی هفته افزایش می‌یابد
دمای هوای قم در روزهای پایانی هفته افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز سعید اسماعیلی اظهار کرد: آسمان قم امروز صاف است و از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم بود که این وضعیت تا پایان هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آسمان قم فردا چهارشنبه صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد است، گفت: در روز پنج‌شنبه آسمان صاف و در اواخر وقت همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: هوای این استان در روز جمعه قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا طی روزهای پایانی هفته، افزود: حداقل دمای هوای امروز چهار درجه و حداکثر دمای هوا ۱۹ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۲۲ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه هفت درجه و حداکثر دمای هوا ۲۵ درجه و حداقل دمای هوای جمعه هفت درجه و حداکثر دمای هوا ۲۳ درجه خواهد بود.

اسماعیلی تصریح کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت، چهارشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت، پنجشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت و جمعه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت و در همه روزها با جهت شرقی است.

وی میزان بارش باران روز گذشته در شهر قم را ۱۶ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان بارندگی در سراجه با ۲۰ میلی‌متر بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgt397.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما