سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 87625
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم:

اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان روستایی قم قرار می‌گیرد

قم نيوز : رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم گفت: در حال تعامل با مخابرات هستیم تا به صورت رایگان اینترنت در اختیار دانش آموزان روستایی در استان قرار بگیرد.
اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان روستایی قم قرار می‌گیرد
اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان روستایی قم قرار می‌گیرد
به گزارش قم نیوز غلامحسین احمدوند با بیان اینکه سامانه شاد را در موبایل و کامپیوتر می‌توان استفاده کرد، افزود: خوشبختانه سامانه تحت وب شاد در ویندوز نیز راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان برای ورود به نرم افزار شاد باید احراز هویت شوند، افزود: دانش آموزان برای وارد کردن مشخصات خود باید صفحه کلیدشان لاتین باشد و مشخصات کامل شناسنامه را وارد کنند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم تصریح کرد: امدیران و معلمان می‌توانند به صورت دستی نیز دانش آموزان را عضو کلاس کنند.

وی درادامه گفت: والدین و دانش آموزان می‌توانند مشکلات خود را با شماره تماس ۴۳۰۸۱ اطلاع رسانی کنند.

احمدوند با بیان اینکه امکان تدریس آنلاین در نرم افزار شاد پیش بینی شده است، افزود: طی روزهای آینده همه امکانات برنامه شاد بروز رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: طبق آماری که از بخش‌های روستایی کسب شده، بسیاری از دانش آموزان به نرم افزار شاد ورود یافته‌اند و در حال تعامل با مخابرات هستیم تا به صورت رایگان اینترنت در اختیار دانش آموزان روستایی در استان قرار بگیرد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm-n6.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما