سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 87633
منبع : خبرگزاری فارس

ارسال ۲۵ تن‌گوشت قربانی از مسجد مقدس جمکران به ۳۰ استان

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در روز نیمه شعبان ۱۱۰۰ گوسفند به نیت سلامتی امام زمان(عج) و رفع فتنه از عالم قربانی شد که در قالب ۲۵ تن گوشت تبرکی برای ۱۲ هزار خانواده نیازمند به ۳۰ استان ارسال شد.
ارسال ۲۵ تن‌گوشت قربانی از مسجد مقدس جمکران به ۳۰ استان
ارسال ۲۵ تن‌گوشت قربانی از مسجد مقدس جمکران به ۳۰ استان
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با بیان اینکه نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران همواره انجام می شود، اظهار کرد: این طرح در ایام شعبان نیز با نیت سلامتی حضرت مهدی(علیه السلام) و رفع فتنه و بلا از عالم به اجرا رسید که مورد استقبال مومنان و خیرین نیز قرار گرفت.

 وی افزود:‌ در زلزله و سیل اخیر محموله های گوشت که توسط خیران تهیه شده بود به غرب کشور و سیستان و بلوچستان و افراد محروم و مستضعف ارسال شد.

 معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و مشارکت مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان ۱۱۰۰ گوسفند قربانی شد که در قالب ۲۵ تن گوشت تبرکی برای اهدا به ۱۲ هزار خانواده نیازمند به ۳۰ استان ارسال شد.

 حسین آبادی عنوان کرد: موضوع قربانی توسط مسجد  مقدس جمکران در طول سال استمرار دارد و افرادی که علاقه مند هستند در این طرح شرکت کنند می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه (س) مراجعه کرده و یا از طریق کد دستوری ستاره ۷۸۰ ستاره ۳۱۳ مربع  و انتخاب گزینه نذر قربانی در این طرح مشارکت کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: طرح قربانی توسط مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان تحت عنوان«رزمایش همدلی و زمینه سازی جامعه مهدوی» نیز انجام می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgw397.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما