چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 87653
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم؛

نماز جماعت مساجد تاابلاغ دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل است

قم نيوز : حجت الاسلام عزت زمانی گفت:برپایی نماز جماعت مساجد تا زمان ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان تعطیل است.
نماز جماعت مساجد تاابلاغ دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل است
نماز جماعت مساجد تاابلاغ دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عزت زمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم شب گذشته در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قم گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی مساجد توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال تدوین است و تا زمانی که ابلاغ نشود نماز جماعت تعطیل است.

حجت الاسلام عزت زمانی تصریح کرد:در فقه اسلام، سلامت مقدم بر عبادات است و مسئولان مساجد هم تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی افزود: به منظور آمادگی برای بازگشایی احتمالی مساجد، مقدمات ضدعفونی مساجد فراهم شده و از همه متولیان مساجد خواسته ایم مسائل بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

حجت الاسلام عزت زمانی به نقش مساجد در اسلام اشاره کرد و افزود: با وجود تعطیلی نماز جماعات، متولیان مساجد استان در مدت زمان شروع کرونا، خدمت رسانی به مردم را مد نظر قرار دادند و در زمینه ضدعفونی معابر، تشکیل موکب‌های سلامت و رسیدگی به بیماران فعالیت کردند.

مسئول نهاد نماز جمعه قم هم در این برنامه از بررسی بخش اول دستورالعمل بازگشایی نماز جمعه در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور سخن گفت و افزود: در صورتی که برخی نقاط کشور از نظر شیوع کرونا، سفید اعلام شوند، نماز جمعه در همان شهر‌ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ولدان یادآورشد: نماز جمعه قم هم فعلا تعطیل است و تنها با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، عدم شتابزدگی و عقلانیت و حفظ سلامت مردم هرگونه اقدامی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcipqav.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما