پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 87682
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

سامانه «مهک» در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم از طراحی سامانه مهک در قم خبر داد و گفت: این سامانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در قم طراحی‌شده است.
نمازجمعه فردا در مراکز استان‌ها اقامه نمی‌شود
نمازجمعه فردا در مراکز استان‌ها اقامه نمی‌شود
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، از طراحی سامانه مهک در قم خبر داد و اظهار داشت: این سامانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در قم طراحی‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم با بیان نحوه فعالیت این سامانه گفت: سامانه مهک در زمینهٔ توزیع اقلام معیشتی به نیازمندان بوده است که بعد از شناسایی افراد ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان قم به همه بیماران خاص تعدادی ماسک و محلول‌های ضدعفونی در اختیارشان قرا رداد، افزود: همچنین تعدادی از بیماران کرونا که نیاز به کمک مالی داشتند را به سامانه سخا معرفی کردیم.

گلفشان با اشاره به نحوه توزیع اقلام اهدایی از چین ابراز کرد: قرار بود این لباس‌ها را به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهیم، اقلام ماسکی و محافظتی نیز بین افراد نیازمند توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم در پایان خاطرنشان کرد: دو هزار دست لباس محافظتی نیز اهدایی از طرف کشور چین بوده که آماده‌ایم این لباس‌ها را تحویل دانشگاه علوم پزشکی بدهیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcauina.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما