پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 87686
منبع : خبرگزاری فارس

تولید 30 هزار ماسک استریل توسط قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج)

قم نيوز : مسؤول قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج) گفت: 30 هزار ماسک استریل توسط نیروهای جهادی در قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج) به تولید رسید که در قالب بسته های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار توزیع شد.
تولید 30 هزار ماسک استریل توسط قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج)
تولید 30 هزار ماسک استریل توسط قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج)
به گزارش قم نیوز مهدی غلامحسینی با بیان اینکه قرارگاه بقیه الله از نخستین روزهای شیوع کرونا تشکیل و در سه بخش برای یاری مردم در برابر این بیماری وارد میدان شد، اظهار کرد: تولید ماسک بهداشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی به همراه آگاهی بخشی مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ضد عفونی معابر از اقدامات این قرارگاه جهادی است.

وی از تولید 30 هزار ماسک بهداشتی در این قرارگاه خبرداد و گفت: این ماسک‌ها که توسط نیروهای جهادی که شامل طلاب، بسیجیان و دانشجویان آماده می‌شدند از آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه به تولید رسید که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی عملیات استریل روی آنها صورت گرفت.

مسؤول قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج) با عنوان اینکه طرح آگاهی بخشی از دیگر اقدامات این قرارگاه برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می‌شود، عنوان کرد: شماری از طلاب، بسیجیان و دانشجویان که برای آگاهی بخشی مردم توسط دانشگاه علوم پزشکی استان قم آموزش دیده اند با مراجعه به درب منزل مردم در منطقه کمتر برخوردار علی آباد سعدگان با توزیع بسته‌های بهداشتی به آنان آموزش‌های پیشگیری در مقابله با کرونا را نیز ارائه دادند. 

وی با اشاره به محتویات بسته‌های بهداشتی که در این منطقه محروم توزیع شد، گفت: 6 هزار بسته بهداشتی که شامل یک عدد بروشور توصیه‌های سلامت و 3 عدد ماسک است توسط نیروهای جهادی قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج) توزیع شد.

غلامحسینی ادامه داد: از شمار ماسک‌های تولید شده 7 هزار ماسک دیگر نیز در شهرک فاطمیه بین ساکنان این منطقه توزیع شد.2 هزار ماسک نیز به گروه‌های جهادی برای توزیع بین مردم مناطق محروم داده شد.

وی همچنین از اهدای 300 بسته 50 جفتی دستکش توسط یکی از گروه‌های جهادی به این قرارگاه خبر داد و گفت: این دستکش‌ها نیز در 3 هزار بسته بهداشتی بین مردم این منطقه محروم توزیع شد.

مسؤول قرارگاه بقیع الله الاعظم همچنین به ضد عفونی خیابان و معابر توسط نیروهای جهادی این قرارگاه اشاره و بیان کرد: این اقدام نیز هر شب اقدام توسط نیروهای جهادی در حال انجام است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcepp8v.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما