پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 87703
منبع : خبرگزاری مهر
برای مقابله با کرونا؛

۲ میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی به مدارس قم اختصاص یافت

قم نيوز : معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم گفت: مبلغ ۲ میلیارد تومان به منظور تهیه اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا در مدارس استان قم اختصاص یافت.
۲ میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی به مدارس قم اختصاص یافت
۲ میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی به مدارس قم اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز مجتبی رمضان بیگی اظهار کرد: کمپین‌هایی در فضای مجازی با شعار هر دانش آموز یک سفیر سلامت برای اینکه دانش آموزان در دوره‌ای که بحث قرنطینه مطرح است بتوانند در زمینه کنترل و پیشگیری فعال باشند، تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در این کمپین‌ها دانش آموزان فعالیت‌ها، کلیپ‌ها و شعارهای خود را در زمینه پیشگیری از کرونا به اشتراک می‌گذارند که این اقدام همچنان ادامه دارد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم گفت: طبق توافقی که با صدا و سیمای قم انجام گرفته هر شب در برنامه پلاک ۱۶ یکی از دانش آموزان که عضو سفیر سلامت است در این برنامه شرکت کرده و به توضیح مسائل مرتبط با سلامت، نحوه شستن دست‌ها و غیره پردازد.

وی عنوان کرد: دانش آموزانی که در دوره متوسطه اول و دوم تحصیل می‌کنند و در مدرسه آنها مراقب سلامت حضور ندارند، مربیان و مدیران مدارس، یک دانش آموز را به نمایندگی انتخاب کرده تا آموزش‌های لازم را ببینند و به عنوان سفیر سلامت و مراقبان و مربیان بهداشت فعالیت کنند.

رمضان بیگی گفت: مدارسی که حوزه انتخاباتی بودند با وجود اینکه دانش آموزان در آنها حضور نداشتند، ضد عفونی شدند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ۲ ماه از تعطیلی مدارس می‌گذرد اما مبلغ ۲ میلیارد تومان برای مدارس استان قم در نظر گرفته شده که به منظور تهیه اقلام بهداشتی میان مدارس استان تقسیم می‌شود و به مدیران بخشنامه شده که مبلغی به حساب مدارسشان رفته است که این مبلغ به شیفت مخالف مدرسه نیز داده شده تا مدیران با هماهنگی یکدیگر تجهیزات لازم را برای آغاز سال تحصیلی و یا ایام امتحانات تهیه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexf8v.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما