شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 87718
منبع : خبرگزاری فارس

«نجباء» برای شکست بیماری کرونا با ایران همراهی می‌کند

قم نيوز : نماینده دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران گفت: ما برای جبران محبت‌های ایران، مردم این کشور را برای شکست کرونا یاری می‌کنیم.
«نجباء» برای شکست بیماری کرونا با ایران همراهی می‌کند
«نجباء» برای شکست بیماری کرونا با ایران همراهی می‌کند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی در حاشیه افتتاح ایستگاه سلامت جنبش مقاومت اسلامی نجبا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به گردن ما حق بسیاری دارد و رابطه دو کشور ایران و عراق رابطه دو برادر با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان مصداق چند روح در یک کالبد هستیم، تصریح کرد: همانگونه که اگر یکی از اعضای بدن درد داشته باشد گویا سایر اعضای بدن نیز دردمند هستند، رابطه ما نیز با سایر مسلمانان جهان به‌ویژه ایران اینچنین است.

نماینده دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران بیان کرد: رابطه ملت جمهوری اسلامی ایران با ملت عراق یک رابطه جدایی ناپذیر است و علاقه این دو ملت به اهل بیت (ع) به‌ویژه امام علی (ع) و امام حسین (ع) موجب نزدیک تر شدن مردم این دو کشور به یکدیگر شده است.

به گفته وی دشمنان با لباس‌های مختلف و نیرنگ‌های فراوانی برای جدایی دو ملت ایران و عراق تلاش کردند اما علی رغم همه تلاش‌ها نتوانستند این رابطه را خراب کنند و موجب شد مردم دو کشور ایران و عراق به یکدیگر نزدیکتر و دوستی آنها بیشتر شود.

موسوی با تبیین علل حضور جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران و اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی در این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران را امام خمینی (ره) با یک انقلاب جهانی تاسیس کرد و ما سربازان اسلام برخود وظیفه می‌دانیم از تمام توان خود برای نجات جان مردم ایران از شر ویروس کرونا و مشکلات معیشتی که برای برخی از آنان بوجود آمده است، مایه بگذاریم و در صورت لزوم جانمان را نیز برای سلامت مردم ایران فدا کنیم.

وی بیان کرد: ما با توکل برخدا راه انقلاب اسلامی را که در حال حاضر در سکان آن در دستان توانمند آیت الله خامنه ای است، ادامه خواهیم داد.

ایجاد موکب سلامت برای ضد عفونی خودروها در قم

نماینده دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران با اشاره به ایجاد موکبی برای ضد عفونی خودروها در قم و توزیع برخی اقلام غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان بین کسانی که براثر شیوع ویروس کرونا با مشکل مواجه شده اند، بیان کرد:  این اقدامات یک هزارم خدماتی که جمهوری اسلامی ایران در حق مردم عراق کرده است را جبران نمی کند.

وی بیان کرد: ما اگر جان و مال خود را هم در ایران فدا کنیم نمی توانیم محبت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در حق مردم عراق داشته است را جبران کنیم.

اهدای  400کیلو عسل به بیماران کرونایی و کادر درمان

موسوی با تاکید براینکه مهمترین هدف از حضور جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران؛ کمک به مردم این کشور و حمایت از مسلمانان است گفت: حدود 100 سبد غذایی اهدایی نجبا به مردم مناطق کمتر برخوردار قم اهدا شد.

وی اضافه کرد: ما نه تنها به کسانی که براثر شیوع بیماری کرونا با مشکل مواجه شدند سبد غذایی اهدا کردیم بلکه حدود 400 کیلو عسل نیز بین بیماران و کادر درمان برخی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیماران کرونایی نیز توزیع کردیم.

نماینده دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران گفت: تا زمانی که این ویروس در کشورهای ایران وجود دارد، ما در کنار مردم شریف ایران می‌مانیم و آنان را برای مقابله با این ویروس یاری می‌کنیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaa0na.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما