شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 8778
دبیر هیئت بوکس استان قم خبر داد:

اعزام 3 بوکسور قمی به جام بین‌المللی ترکیه

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بوکس استان قم از اعزام سه بوکسور قمی به پیکارهای معتبر جام بین‌المللی ترکیه خبر داد.
اعزام 3  بوکسور قمی به جام بین‌المللی ترکیه
به گزارش قم نیوز، رضا کاظم‌پور اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان، تیم ملی بوکس کشورمان نیز به عنوان یکی از کشورهای مدعی این دوره، برای کسب آمادگی بیشتر تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه گام‌های موثری که در راستای رشد و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی بوکس قم در سال‌های اخیر برداشته شده، همگی موجب رونق این رشته ورزشی و توفیقات آن در عرصه کشوری و برون مرزی برای ورزش قم شده است.

وی با بیان اینکه همواره شاهد درخشش بوکس قم در مسابقات قهرمانی کشور بودیم، افزود: این رشته ورزشی عنوان قهرمانی کسب می‌کند و حتی ستاره مسابقات را از قم انتخاب می‌کنند، بنابراین به جرات می‌توان گفت که توانمندی‌های زیادی در این رشته در قم وجود دارد.

دبیر هیئت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به حضور چند بوکسور قمی در اردوی آماده سازی تیم ملی رده سنی جوانان افزود: چهار بوکسور قمی عضو تیم رده سنی جوانان قم در تیم‌ ملی بوکس در تست آمادگی جسمانی این تیم حضور یافتند و سه نفر آن ها در آستانه اعزام به پیکارهای بین‌المللی و معتبر جام احمد کومرت قرار دارند.

وی یادآور شد: جوانان تیم ملی بوکس در حالی حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شوند که مسابقات جهانی بوکس جوانان از ۲۴ مهر ماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و اردوی تیم ملی نیز بعد از پایان پیکارهای قهرمانی کشور که در تیرماه برگزار شد، با حضور بوکسورهای دعوت شده در تهران در حال برگزاری است.

کاظم‌پور عنوان داشت: اردوی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در حالی برگزار می‌شود که با تصمیم مسوولان فدراسیون تا قبل از آغاز مسابقات جهانی تایلند چندین مرحله اردو و مسابقات مختلف برگزار خواهد شد تا بهترین نفرات به اردوی تیم ملی بوکس جوانان دعوت شوند.

دبیر هیئت بوکس استان قم اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در حالی تیر‌ و مرداد ماه سال جاری برگزار شد که با تصمیم کادر فنی بهترین نفرات به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در بین آنها محمد مردی، حمید عرب‌خانی و احسان خدایاری نفراتی هستند که از قم در این تیم حضور دارند و ان‌شاءالله این هفته در ترکیب تیم ملی جوانان به جام بین‌المللی احمد کومرت اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی ترکیه، بیان داشت: این رقابت‌ها با حضور بوکسورهای مطرح از کشورهای مختلف جهان در اوزان مختلف برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان سیزدهم شهریور ماه راهی این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.zbwurhbzwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما